Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CEO
Temat: CEO
Trzy odmiany reengineeringu
Andrzej Góralczyk
Dzisiaj nie ma już śladu po klasycznym reengineeringu, ale jego sława i upadek są stale aktualną lekcją.
Podpatrywanie z rozmysłem
Piotr Siciak
Benchmarking to nie jest proste skopiowanie przebiegu procesu z jednej organizacji do drugiej.
Jakość w nowym garniturze
Grzegorz Gruchman
Parę lat temu pewien zagraniczny ekspert tłumaczył mi, że w Świecie Jakości żyją istoty należące do dwóch ras, tj. do małej jakości i Dużej Jakości. Istoty pierwszej rasy ubierają się w procedury ówczesnej normy ISO. Istoty drugiej są odziane w filozofię TQM i spoglądają na te pierwsze z góry.
Obrachunek kompetencji
Jacek Kubrak
Kompetencje podlegają takiemu samemu cyklowi zdobywania, wzrostu i starzenia się, jak inne wartości niematerialne, wykorzystywane w przedsiębiorstwie.
Nowy portfel Carolyn
Iwona D. Bartczak
W marcu, czyli równocześnie z tym numerem CXO, ukazuje się książka Fredericka Newella "Lojalność.com: Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego".
Rewolucja w strategiach produkcyjnych
Andrzej Góralczyk
Wymóg produkcji małych partii wyrobów różnorodnych, dopasowanych do indywidualnych gustów i potrzeb, stał się chyba najbardziej dramatycznym wyzwaniem wobec producentów dóbr masowej konsumpcji.
Nie tnij kosztów - tnij straty
Andrzej Góralczyk
Tytuł kolejnego odcinka cyklu poświęconego doskonaleniu procesów wydaje się prowokacyjny, ale wyraża ważną zasadę w biznesie: redukcja kosztów nie powinna być bezpośrednim celem zmian wprowadzanych do przedsiębiorstwa, lecz wynikiem ubocznym racjonalizacji sposobu działania.
Urodzenie przedsiębiorcy
Wojciech Dudek
Wielu ludzi zwolnionych w ramach redukcji zatrudnienia kusi perspektywa zostania prywatnym przedsiębiorcą, ale często wydaje się im, że nie są do tego stworzeni.
Mysleć scenariuszami
Iwona D. Bartczak
Z Edwardem Stanochem,konsultantem Cap Gemini Ernst & Young, rozmawia Iwona D. Bartczak.
Drobne kwestie administracyjne
Tom DeMarco
Książka "Zdążyć przed terminem", która nakładem wydawnictwa EMKA ukazuje się równocześnie z lutowym wydaniem naszego magazynu, jest znakomitym wykładem na temat zarządzania projektami. Jej atrakcyjność wynika z niezwykłości połączenia fabularnej formy - powieść z poważnym biznesowym tematem - zarządzanie projektem. Poniżej zamieszczamy dwa krótkie jej fragmenty i zagadkę dla Czytelników.
Bez paniki - to tylko koszty
Iwona D. Bartczak
Mądrość zarządzania kosztami polega nie na sprycie w wyszukiwaniu oszczędności w obliczu trudności rynkowych, lecz na budowaniu świadomości i odpowiedzialności wszystkich pracowników za ich powstawanie.
Złe dobrego przypadki
Eric Berkman
Zarządzanie wiedzą jest sensownym pomysłem, który popadł w nieciekawe towarzystwo.
Poprzednia
strona
1
...
116
117
118
119
120
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »