Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Centrum tematyczne
Aplikacje Biznesowe
Aplikacje Biznesowe
CRM z Internetu
Jarosław Ochab
TDC Internet Polska SA udostępniła autorskie oprogramowanie do zarządzania sprzedażą i kontaktami z klientami. Aplikacja "Prospero", działająca w modelu ASP, stanowić ma niedrogą alternatywę dla kompleksowych systemów CRM.
CRM z TDC Internet
Jarosław Ochab
Firma udostępniła w modelu ASP autorskie oprogramowanie CRM. Internetowy system Prospero, działający na platformie Lotus Domino, przeznaczony jest głównie dla przedsiębiorstw handlowych o rozproszonej strukturze.
Crowley ma CRM
Szymon Augustyniak
Operator uruchomił system CRM wdrożony przez spółkę DC SA. Crowley Data Poland wybrała oprogramowanie GoldMine angielskiej firmy FrontRange Solutions.
SKID w ERGOTELU
Jarosław Ochab
Katowicka spółka specjalizująca się w kompleksowej obsłudze inwestycji telekomunikacyjnych wdroży system ERP MacroSoftu i aplikację wspomagającą zarządzanie informacją - mis-Partner.
Rynek usług CRM
Józef Muszyński
IDC szacuje, że obroty na rynku usług CRM w 2006 r. wyniosą 45,5 mld USD.
Szybki pakiet z Oracle
Jarosław Ochab
Oracle poszerza ofertę o rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw. FastForward to przeznaczony do szybkiego wdrożenia system ERP, oparty na wybranych modułach pakietu E-Business Suite.
SAP na nowym rynku
Jarosław Ochab
Firma wprowadza do oferty system VantageOne, przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw. Rozwiązanie oparte jest na oprogramowaniu izraelskiej firmy TopManage Financial Solutions, przejętej przez SAP AG w marcu br. Jej dotychczasowym przedstawicielem w Polsce była wrocławska Yuma.
Simple w spedycji
Jarosław Ochab
Firma zakończyła wdrożenie systemu Simple V w spółce Mostva świadczącej usługi logistyczne dla przemysłu motoryzacyjnego.
Scala w hotelarstwie
Jarosław Ochab
Scala Polska to dostawca systemu wspomagającego zarządzanie dla kolejnego hotelu międzynarodowej sieci Radisson SAS
CRM w ofercie MacroSoftu
Józef Muszyński
Spółka MacroSoft podpisała z kanadyjską firmą Cognicase porozumienie dotyczące rozszerzenia swojej oferty o system klasy CRM - Maximizer Enterprise for Notes.
Zintegrowane rozwiązania Genesys i SAP dla mySAP CRM
Adam Urbanek
Genesys Telecommunications Laboratories, spółka firmy Alcatel, opracowała adapter Gplus dla systemu mySAP do zarządzania relacjami z klientem, zapewniający użytkownikom tego systemu jednolity, multimedialny pulpit agenta.
Netia wprowadza zintegrowany CRM
Adam Urbanek
Netia jako jeden z pierwszych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce uruchomiła wersję oprogramowania CORE (Cost and Revenue), będącą zintegrowanym systemem typu CRM (Customer Relationship Management).
GPLus dla SAP CRM
Jarosław Ochab
Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna Alcatela, udostępniła adapter GPLus, umożliwiający integrację pakietu contact center Genesys Suite 6 z systemem SAP CRM.
SAP przedłuża okres wsparcia technicznego
Jarosław Ochab
Na wniosek klientów SAP przedłuży okres wsparcia technicznego dla różnych wersji systemu SAP R/3. Usługi obejmą m.in. dostarczanie lokalizacji oprogramowania HR i modułów finasowo-logistycznych. SAP będzie ponadto oferować pomoc przy integracji systemów z innymi składnikami platformy mySAP.com.
TP SA wybrała dostawcę systemu CRM
Jarosław Ochab
Sofrecom Polska - spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska będą realizować pierwszą fazę wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej SA. Wdrażana platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft. Wartość kontraktu wynosi 67 mln zł.
MacroSoft ma nowy CRM
Jarosław Ochab
Spółka zawarła umowę z kanadyjską firmą Cognicase dotyczącą sprzedaży opartego na Lotus Notes systemu CRM Maximizer Enterprise. Będzie to pierwszy nieautorski produkt w ofercie MacroSoftu.
Apache 2.0 ukończony
Rafał Janus
Dostępna jest już finalna wersja bezpłatnego serwera WWW Apache 2.0, przeznaczona dla systemów Unix, Windows, NetWare, BeOS i OS/2.
CRM w ofercie MacroSoft
Juliusz Kornaszewski
Spółka MacroSoft podpisała umowę z kanadyjską firmą Cognicase. Porozumienie dotyczy rozszerzenia oferty o system klasy CRM – Maximizer Enterprise for Notes. Kanadyjski CRM przeznaczony jest dla przedsiębiorstw średniej wielkości.
Poprzednia
strona
1
...
137
138
139
140
141
...
146
Następna
strona
Redakcja poleca
Przyszłość jest teraz: Jak HP wykorzystuje AI do tworzenia inteligentnego miejsca pracy
Daniel Olszewski
Blaski i cienie AI
Anna Wiącek-Kocot
GPW WATS – twarda podstawa do globalnego konkurowania
Jan Mazurek
Powody dla których 16 GB RAMu powinno być standardem
Daniel Olszewski
Biblioteka IT
F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager – wysokowydajny firewall, który zadba o bezpieczeństwo sieciowe
Zalety zastosowanych technologii W 2021 roku przeciętna firma była atakowana 270 razy, jak pokazują dane Accenture. W dobie tak powszechnych cyberataków klasyczne rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa nie są wystarczające. Zaawansowane zarządzanie zaporami aplikacyjnymi z pomocą takich narzędzi jak F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager umożliwia usuwanie zagrożeń z firmowej sieci, zanim w ogóle do niej dotrą i zaczną wpływać na działanie centrum danych.
15. coroczne globalne badanie zachowań konsumentów: Świat się zmienił — a sprzedawcy?
Decydujący moment w transformacji handlu detalicznego
Raport Best in RPA&AI 2023
Kiedy MŚP w Polsce stawiają pierwsze kroki w drodze ku cyfrowej transformacji, w dużych firmach i korporacjach, nierzadko z udziałem zagranicznego kapitału, trwa burza mózgów o to, w jaki sposób efektywnie wykorzystać całe spektrum dostępnych technologii informatycznych? Posiłkując się analogią do dyfuzji innowacji, to właśnie ta grupa organizacji jawi się jako innowatorzy, albo co najmniej wcześni naśladowcy, dla których wykorzystanie robotów programowych (RPA) to za mało, aby osiągnąć oczekiwany poziom automatyzacji procesów biznesowych. W myśl zasady „mierz wysoko, sięgaj dalej”, na horyzoncie widać już falę projektów z zakresu hiperautomatyzacji, umiejętnie łączących rozwiązania RPA z mechanizmami sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, OCR, czatbotów i voicebotów, analityki czy projektowania low-code/no-code. Na polskim rynku nie brakuje produktów i doświadczeń, które pozwalają wdrażać najbardziej zuchwałe pomysły w życie. Znalezienie odpowiedzi na pytanie w jaki sposób, czym oraz z kim wdrażać strategię hiperautomatyzacji będzie dużo łatwiejsze po lekturze niniejszego raportu. Zapraszam do lektury.
Jak system ERP może pomóc zoptymalizować łańcuch dostaw w dobie rosnących cen?
Ostatnie dwa lata były trudnym okresem dla menedżerów zajmujących się utrzymaniem łańcuchów dostaw. Nie zdążyli oni jeszcze odpowiedzieć na wszystkie wyzwania stworzone przez pandemię, a już muszą radzić sobie z kolejną sytuacją kryzysową na rynku.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »