Lotusowe wdrożenie Insoftu
- Jarosław Ochab,
- 30.04.2003, godz. 08:10
Krakowska firma Insoft zakończyła wdrożenie autorskiego systemu CRM w spółce Bergerat Monnoyeur. Projekt obejmował instalację oprogramowania w centrali firmy i sieci przedstawicielstw handlowych w całym kraju.
System Insoft CRM pracuje w oparciu o technologię firmy Lotus. Dane o klientach oraz informacje o oferowanych produktach przechowywane są w centralnej bazie na serwerze IBM AS/400. Dostęp do bazy dzięki mechanizmowi replikacji mają przedstawicielstwa i pracujący w terenie handlowcy wyposażeni w palmtopy.
Wdrożony przez Infosoft system umożliwia zarządzanie kontaktami z klientami i pełna kontrolę procesu sprzedaży. Jego podstawą są predefiniowane szablony dokumentów. Rozwiązanie uzupełnia moduł raportowania ułatwiający weryfikację podejmowanych działań handlowych i marketingowych.
Zobacz również:
- Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
- Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
Bergerat Monnoyeur zajmuje się dystrybucją specjalistycznych maszyn i pojazdów firmy Caterpillar dla przemysłu i budownictwa.