Nowy system CRM

Alatus wprowadził do oferty na polskim nowy rynku system do zarządzania relacjami z klientami - Alatus CRM.

Jest on przeznaczony dla średniej wielkości przedsiębiorstw lub organizacji zajmujących się sprzedażą produktów, działalnością marketingową lub serwisem. System wspomaga współpracę z klientami, dostawcami i partnerami firmy, a także umożliwia pozyskiwanie, przechowywanie i analizowanie informacji pod kątem zależności i wzorców zachowań w relacjach z klientami. Alatus CRM ma budowę modułową i umożliwia dostosowanie do potrzeb potencjalnego użytkownika.

Alatus, tel. (+22) 511 25 00,http://www.alatus.com.pl

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Asystent AI Copilot wkroczył do platformy Azure SQL Database
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200