Dynamo po raz szósty

AMG.net wprowadza na polski rynek najnowszą wersję popularnej platformy eCRM - ATG Dynamo 6. Europejska premiera tego systemu miała miejsce podczas targów CeBIT.

Dynamo, amerykańskiej firmy ATG, to platforma umożliwiająca sprzedaż produktów i zarządzanie relacjami z klientami poprzez Internet oraz inne elektroniczne kanały komunikacji. Kluczowym elementem rozwiązania są moduły ATG Commerce oraz ATG Portal. Szósta wersja pakietu oferuje przede wszystkim nowe możliwości w zakresie zarządzania treścią. Moduł ATG Publikacja automatyzuje tworzenie, publikację i zarządzanie treścią w serwisach opartych na ATG. Producent udostępnił nowe narzędzia umożliwiające szczegółową analizę danych i pomiar skuteczności prowadzonych działań marketingowych. Funkcjonalność systemu podnosi ponadto nowy system wyszukiwania treści w zasobach wewnętrznych jak i serwisach dostępnych dla klientów.

Otwarta architektura Dynamo 6, wykorzystująca środowisko J2EE, zapewnia łatwą integracje z pozostałą infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa - zewnętrznymi systemami wspomagającymi zarządzanie czy aplikacjami internetowymi. AMG.net wdrażała systemy eCRM oparte na rozwiązaniach ATG m.in. w BRE Banku, Centertelu i Banku Milienium.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Asystent AI Copilot wkroczył do platformy Azure SQL Database
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200