Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
zarządzanie firmą
Temat: zarządzanie firmą
PeopleSoft z nowymi produktami
Andrzej Maciejewski
Firma ogłosiła premierę nowej linii aplikacji ERP - EnterpriseOne. Jednocześnie jej zarząd kolejny raz zapewnił, że klienci nie musza obawiać się o przyszłość rozwiązań firmy, gdyż przejęcie PeopleSoft przez Oracle nie dojdzie do skutku.
ERP dla dziesięciu
Jarosław Ochab
We wrześniu Great Plains Software Polska wprowadzi do sprzedaży nowy pakiet ERP dla małych i średnich firm - Great Plains Standard. Będzie to okrojona wersja dostępnego już od sierpnia systemu Great Plains 7.5, który zastępuje oprogramowanie linii Dynamics i eEnterprise.
TP SA bliżej nowego CRM-u
Jarosław Ochab
Spółka NextiraOne zakończyła kolejny etap budowy systemu contact center w TP S.A, tworzonego na potrzeby nowej platformy CRM operatora.
PeopleSoft ułatwi wdrażanie CRM
Józef Muszyński
Firma PeopleSoft przygotowuje wydanie oprogramowania zaprojektowanego pod kątem ułatwiania instalacji i integracji korporacyjnych aplikacji CRM.
Nowe Call Center z firmy Wind Telecom
Adam Urbanek
1 sierpnia br. producent i integrator systemów komunikacyjnych Wind Telecom SA podpisał umowę na wdrożenie rozwiązania Call Center na platformie Contactis w firmie TeleNet Polska, skupiającej grupę niezależnych operatorów telekomunikacyjnych.
Nowa wersja mySAP CRM
Józef Muszyński
Firma SAP AG udostępniła nową wersję mySAP CRM, która oferuje zestaw rozwiązań przeznaczonych do zarządzania całościowymi procesami biznesowymi specyficznymi dla przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych.
Wielkoludy stawiają na e-biznes
Szymon Augustyniak
Jedna piąta budżetów IT wielkich firm amerykańskich jest przeznaczana na inicjatywy związane z e-biznesem. Największa część tych wydatków lokowana jest w inwestycje związane z rozwojem infrastruktury i sieci - dowodzi nowy raport Line 56 Media oraz A.T.Kearney.
Trzecia wersja systemu CDN XL
Juliusz Kornaszewski
W ofercie krakowskiego producenta pojawiła się trzecia wersja zintegrowanego systemu do zarządzania CDN XL, w której poprawki dotyczą głównie funkcjonalności oraz przygotowania systemu do zmian związanych z wejściem Polski do Unii Europejskiej.
Mercury Interactive: optymalizacja aplikacji SAP
Józef Muszyński
Firma Mercury Interactive, producent rozwiązań do optymalizacji technologii biznesowych, wprowadziła na rynek Optane for SAP solutions - serię produktów zaprojektowanych do optymalizacji wydajności platformy SAP NetWeaver, obejmującej aplikacje SAP R/3 Release 4.7 oraz SAP GUI 6.20 dla HTML i Windows.
Scala będzie zarządzać kontaktami
Jarosław Ochab
Producent wprowadzi do swojej oferty system iScala CRM oparty na oprogramowaniu Microsoft CRM. Wczoraj Scala i Microsoft zawarły wstępne porozumienie dotyczące współpracy przy rozwoju tego rozwiązania.
Webtela call/contact center
Michał Sewera
Firma Webtel, która m.in. jest dostawcą technologii dla Call Center Poland oraz ContactPoint, oferuje zintegrowaną platformę dla rozwiązań typu Call/Contact Centers (produkty z rodziny Unicall).
Więcej contact centers w Polsce
Adam Urbanek
Według prognoz Genesys i Datamonitor do roku 2007 liczba contact centers w Polsce wzrośnie o 50% w odniesieniu do stanu obecnego. Polska znajdzie się wtedy na trzecim miejscu spośród krajów europejskich i Bliskiego Wschodu, pod względem przyrostu zapotrzebowania na technologie i usługi związane z contact center.
Poprzednia
strona
1
...
5
6
7
8
9
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »