Nowa wersja mySAP CRM

Firma SAP AG udostępniła nową wersję mySAP CRM, która oferuje zestaw rozwiązań przeznaczonych do zarządzania całościowymi procesami biznesowymi specyficznymi dla przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych.

Poszczególne funkcje pakietu są dostosowane do potrzeb branży dóbr konsumpcyjnych, jak zarządzanie promocją handlową, zarządzanie marką, zarządzanie kategoriami i zarządzanie relacjami z klientem.

mySAP CRM umożliwia wykorzystanie rozwiązań firmy SAP do realizacji zleceń, zarządzania łańcuchem logistycznym, strategicznego zarządzania organizacją oraz do realizacji działań w zakresie business intelligence.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Oficjalna premiera modelu Llama 3

Oferowana w ramach mySAP CRM funkcja do zarządzania marką zapewnia pełen wgląd we wszystkie działania związane z linią produktu, w tym w promocje sprzedaży, działania handlowe i wprowadzanie nowych produktów. Natomiast rozwiązanie SAP Trade Promotion Management umożliwia zintegrowane zarządzanie kluczowymi procesami związanymi z promocją handlową.

Rozwiązanie mySAP CRM dostępne jest również jako część SAP for Consumer Products – specjalistycznego zestawu narzędzi zapewniającego przedsiębiorstwom z branży dóbr konsumpcyjnych dodatkowe rozwiązania mySAP Business Suite.

Więcej informacji można znaleźć na stronach: www.sap.pl.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200