Webtela call/contact center

Firma Webtel, która m.in. jest dostawcą technologii dla Call Center Poland oraz ContactPoint, oferuje zintegrowaną platformę dla rozwiązań typu Call/Contact Centers (produkty z rodziny Unicall).

Platforma Unicall obejmuje m.in.: CTI, system nagrywający (Unicall Voice Register, certyfikowany przez firmę Siemens w ramach strategii HiPath), systemy do obsługi korespondencji SMS, faks, system typu call back - WebCallCenter (tu nowością jest kanał SMS-owy), PayByPhone - system płatności telefonicznych z wykorzystaniem IVR, WebTimeSheet - system do zarządzania pracą konsultantów telefonicznych, a także Unicall CTIContact - system wspomagania obsługi kontaktów, który może być wykorzystywany zarówno w call centers, jak i w działach obsługi klienta oraz handlowych małych i średnich przedsiębiorstw.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200