Scala będzie zarządzać kontaktami

Producent wprowadzi do swojej oferty system iScala CRM oparty na oprogramowaniu Microsoft CRM. Wczoraj Scala i Microsoft zawarły wstępne porozumienie dotyczące współpracy przy rozwoju tego rozwiązania.

We wrześniu br. firmy spodziewają się podpisać ostateczną umowę w tej sprawie. Scala będzie oferować oprogramowanie CRM jako część swojego flagowego pakietu ERP – iScala. Produkt skierowany do firm średniej wielkości, dostępny będzie na rynku europejskim i w Chinach. Scala spodziewa się że sprzedaż rozwiązania CRM spowoduje ok. 20% wzrost rocznych przychodów firmy. W 2002 r. obroty holenderskiej spółki przekroczyły 73 mln USD, a w zakończonym II kw. br. wynosiły 16,5 mln USD.

Premiera systemu iScala CRM ma nastąpić jeszcze w tym roku. Przypomnijmy, że polski odział Great Plains Software, wchodzący w skład Microsoft Business Solutions, "w oczekiwaniu" na lokalną wersję aplikacji CRM Microsoftu, zawarł umowę w sprawie dystrybucji oprogramowania eCRM firmy Logotec Engineering. Zostanie ono zintegrowane z systemami ERP Dynamics i eEnterprise.

Zobacz również:

  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • Nokia wybrała platformę Red Hat
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200