Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
TikTok
Temat: TikTok
Google świętuje sukces usługi Shorts - własnej konkurencji TikToka
Daniel Olszewski
YouTube Shorts - największy konkurent TikToka osiągnął 1,5 miliarda wyświetleń.
Aplikacja TikTok bije rekordy pobrań
Janusz Chustecki
TikTok jest obecnie jedną najszybciej rozwijających się sieci społecznościowych na świecie. Informację taką podała ostatnio w swoim raporcie „Q1 2022: Store Intelligence Data Digest” firma Sensor Tower. Można w nim przeczytać, że w rankingu wymieniającym najczęściej pobierane aplikacje, TikTok zajmuje pierwsze miejsce. I to zarówno globalnie, jak i w Europie.
TikTok również dla dorosłych? Można znaleźć pracę - również w IT
Grzegorz Kubera
TikTok, aplikacja kojarzona głównie z nastolatkami, ma mnóstwo dorosłych użytkowników. Niektórzy szukają na niej nawet pracy.
TikTok testuje własną funkcję „retweet”
Janusz Chustecki
TikTok zaczął testować nową funkcję, która realizuje podobne zadanie co mechanizm retweetowania wbudowany w znaną usługę Twitter. Pozwala ona użytkownikom w odpowiedzi na tweety udostępniać ponownie dołączone do nich treści wideo, i to bez konieczności wysyłania ich oddzielnie jeden po drugim oraz z możliwością dołączania do nich komentarzy.
Kampania phishingowa na TikToku. Próbowano oszukać 125 kont influencerów
Grzegorz Kubera
Hakerzy grozili usunięciem kont z powodu naruszeń praw autorskich.
Rynek e-commerce może zostać wkrótce gruntownie przebudowany
Janusz Chustecki
Analitycy przewidują, że stanie się tak za sprawą chińskiej korporacji ByteDance (czyli właściciela TikToka), która zamierza uruchomić platformę zakupową o zasięgu ogólnoświatowym i będzie konkurować z rozwiązaniami e-commerce gigantów takich jak Amazon, Alibaba czy AliExpress.
Szef Microsoftu mówi o nieudanej operacji przejęcia firmy TikTok
Janusz Chustecki
Satya Nadella (CEO Microsoftu) powiedział w tym tygodniu, że jednym z najdziwniejszych projektów biznesowych nad jakim kiedykolwiek pracował w swojej długoletnie karierze, był pomysł zakupu przez korporację udziałów firmy TikTok w USA.
TikTok deklasuje konkurencję
Janusz Chustecki
TikTok jest obecnie najpopularniejszą na świecie mobilną aplikacją do prowadzenia rozmów wideo - w 2020 roku został pobrany ponad 660 mln razy. Pomimo obaw związanych z prywatnością, aplikacja cieszy się dalej rosnącym zainteresowaniem i wszystko wskazuje na to, że bieżący rok będzie dla niej również bardzo udany.
W tej usłudze automat rozpozna i usunie niedozwolone treści
Janusz Chustecki
TikTok wprowadzi niedługo do swojej usługi technologię rozpoznającą automatycznie niedozwolone treści (takie jak nagość, przemoc czy nienawiść), których nie powinny nigdy oglądać osoby niepełnoletnie. Treści tego typu będą usuwane z rozpowszechnianych przez użytkowników przekazów.
TikTok goni Facebooka
Janusz Chustecki
Na rynku konsumenckich rozwiązań IT mamy do czynienia ze swego rodzaju przełomem. TikTok został bowiem pobrany ponad trzy miliardy razy co oznacza, że depcze po piętach Facebookowi, czyli jedynej jak dotąd firmie mającej w ofercie tego typu aplikacje, które mogą się pochwalić podobnym wynikiem.
TikTok otwiera w Polsce biuro
Janusz Chustecki
Korporacja wkracza szerzej na rynek europejski i zdecydowała się otworzyć swoje biuro w Polsce. Będzie ono odpowiedzialne nie tylko za lokalny rozwój, ale także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym rumuńskiego, węgierskiego i czeskiego.
TikTok wkracza do odbiorników TV
Janusz Chustecki
Twórcy znanej chińskiej aplikacji porozumieli się z południowokoreańską firmą Samsung i uzgodnili, że już wkrótce będzie ją można instalować w pamięci telewizorów.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »