TikTok otwiera w Polsce biuro
- Janusz Chustecki,
- 26.01.2021, godz. 16:21
Korporacja wkracza szerzej na rynek europejski i zdecydowała się otworzyć swoje biuro w Polsce. Będzie ono odpowiedzialne nie tylko za lokalny rozwój, ale także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym rumuńskiego, węgierskiego i czeskiego.
Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Sylwia Chada piastowała wcześniej stanowisko Managing Director & CEO w Httpool Polska, gdzie od 2017 roku odpowiadała za wprowadzanie na polski rynek oraz monetyzację platform jak Twitter, Snapchat, Spotify czy TikTok.
Komentując fakt otwarcia biura w Polsce Sylwia Chada powiedziała, „W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość. Taki jest właśnie TikTok - autentyczny i radosny, a co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli przyjemność wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym”.
Zobacz również:
- YouTube będzie wymagać od twórców oznaczania filmów generowanych przez AI
- Problemów TikToka w USA ciąg dalszy
- WhatsApp ucina wsparcie dla starszych urządzeń
Firma chce w pierwszej połowie 2021 roku zatrudnić kilkadziesiąt osób na stanowiskach menedżerskich w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów. Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w całym regionie.
Jak podaje serwis Apptopia, TikTok zarejestrował już w Europie 100 milionów aktywnych kont, a w rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020 znajduje się w pierwszej setce najbardziej wartościowych marek na świecie i w pierwszej dziesiątce, w kategorii rozrywka.
TikTok wprowadził w połowie grudnia zeszłego roku znaczące zmiany uruchamiając funkcję „Family Pairing”, a w połowie stycznia dodatkowe rozwiązania w zakresie prywatności kont użytkowników w wieku 13-15 lat, które domyślnie będą ustawione jako prywatne.