Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
sztuczna inteligencja
Temat: sztuczna inteligencja
Materiał promocyjny
Lenovo udostępnia narzędzia przyspieszające rozwój i wdrożenia technologii AI w środowiskach korporacyjnych i HPC
Lenovo
Inicjatywy związane ze sztuczną inteligencją (AI) odgrywają kluczową rolę w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach naukowych, a ja mam zaszczyt uczestniczyć we współpracy w tym zakresie z klientami z całego świata. Klienci odnoszą pierwsze sukcesy związane z prototypowymi wdrożeniami, ale realizacja projektów AI, które pomagałyby w osiąganiu celów biznesowych, wiąże się z oczywistymi trudnościami.
Materiał promocyjny
Przyszłość Data Center - prognozy Petera Hortensiusa
Lenovo
Pierwsze miesiące 2018 r. za nami. To dobry moment, żeby spojrzeć wstecz i ocenić to, co się wydarzyło, ale też starać się przewidzieć, czego jeszcze należy się spodziewać w tym roku. Podobnie jak w całym 2017 r. mogliśmy obserwować ogromne zmiany w obszarze centrum danych. Lenovo i partnerzy firmy odegrali istotną rolę we wprowadzaniu tych zmian w życie.
Customer Experience wsparty sztuczną inteligencją
Grzegorz Stech
Firma Oracle zaprezentowała najnowsze rozszerzenia pakietu Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite, które wspierają działające w sieci przedsiębiorstwa cyfrowe. Nowa platforma łączy sztuczną inteligencję, zaawansowaną analizę danych, innowacyjne funkcje wyszukiwania oraz narzędzia głosowe i wideo.
Inteligentni asystenci wkraczają szerszą ławą do przedsiębiorstw
Janusz Chustecki
W raporcie opracowanym przez firmę Spiceworks można przeczytać, że firmy coraz chętnie sięgają po wykorzystujących technologię sztucznej inteligenci cyfrowych asystentów i chatboty. I tak blisko jedna trzecia spośród 529 ankietowanych amerykańskich i europejskich firm zadeklarowało, że w tym roku wdroży u siebie takie rozwiązanie.
ERP dla coraz bardziej cyfrowego biznesu
Barbara Mejssner
Systemy ERP zmieniają się nie do poznania. Nowe rozwiązania wyposażone w inteligentne technologie są elastyczne i łatwiejsze do wdrożeń i integracji, także ze starszymi rozwiązaniami.
Monitorowanie bezpieczeństwa - trendy i kierunki rozwoju SOC
Wiesław Pawłowicz
Jak zmienia się sposób działania zespołów odpowiedzialnych za monitorowanie bezpieczeństwa IT w firmach i jakie są najważniejsze trendy w tej dziedzinie to główne elementy prezentacji, którą podczas konferencji SEMAFOR 2018 przedstawił Tomasz Wojciechowski, lider zespołu Cyber Security w firmie PwC.
Internet rzeczy plus sztuczna inteligencja. Innego końca nie będzie
Szymon Augustyniak
W licznym gronie Klub CIO dyskutował w marcu o przyszłości internetu rzeczy, jego bezpieczeństwie i scenariuszu rozwoju, uwzględniając niezbędny pierwiastek sztucznej inteligencji, o tym wreszcie jaką nam - ludziom przyszłość internet rzeczy gotuje.
Nowe serwery IBM i HPE wspierające technologię AI
Janusz Chustecki
IBM i Hewlett Packard Enterprise wprowadziły w zeszłym tygodniu do ofert serwery zoptymalizowane pod kątem obsługiwania aplikacji wspierających technologię sztucznej inteligencji. Łączy je jedno - zawierają elementy produkowane przez firmę Nvidia.
Microsoft zapowiada Windows ML - nową platformę maszynowego uczenia
Janusz Chustecki
Korporacja z Redmond przykłada bardzo dużą wagę do technologii AI (Artificial Intelligence; sztuczna inteligencja). Tak dużą, że zamierza ją wprowadzić szerzej do swojego flagowe rozwiązania, czyli do oprogramowania Windows. Firma ujawniła, że następny duży update systemu Windows 10 zawierać będzie nową platformę AI noszącą nazwę Windows ML.
Niezwykła podróż z AI
Danuta Sass
Każdy z nas zadaje sobie pytania o przyszłość sztucznej inteligencji. Niektórzy obawiają się, że jej rozwój może przyczynić się do likwidacji wielu miejsc pracy, inni patrzą z niepokojem, czy SI (polski odpowiednik AI) zacznie podejmować za nas decyzje, co zagraża ludzkiej egzystencji. Faktem jest, że od sztucznej inteligencji nie ma odwrotu. Już teraz zmieniła nasz sposób poznawania świata, gospodarkę, społeczeństwo i nas samych. Dzięki myślącym maszynom możemy niemal natychmiast za pomocą Google’a uzyskać odpowiedź na zadane pytanie, jeździmy elektronicznymi samochodami (lub będziemy nimi jeździć w niedalekiej przyszłości), korzystamy ze smartfonów.
Materiał promocyjny
Od kieszeni po biurko i cały dom: Oferta Lenovo na CES 2018 to wizja lepszej rzeczywistości
Lenovo
Urządzenia zmieniające przyszłość dzięki AI, AR i VR, inteligentnym technologiom i współpracy z cenionymi partnerami.
Moralność automatu: algorytmizacja etyki maszyn
Jarosław Badurek
Postęp technologiczny dotyka tak wielu dziedzin życia, że wymaga także definiowania jego ram pozatechnologicznych. Muszą być one jednak przełożone na postać algorytmiczną z uwagi na postępującą automatyzację.
Poprzednia
strona
1
...
20
21
22
23
24
...
30
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »