Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama w Internecie
Temat: reklama w Internecie
Prezes przeglądarki Vivaldi ma pomysł na reklamy w sieci
Malvertising – cichy zabójca?
Czwartkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla, 18.12.2014
Hakerzy grożą atakami na widzów "The Interview"… Microsoft i Comparex proponują nową usługę chmurową… Punkty dostępowe Dell dla firm sektora MSP… Baidu zainwestowało w Uber… Google ma największą część rynku reklamy w Internecie… Polaroid ma aparat dla użytkowników mediów społecznościowych… Smartfon też może drukować zdjęcia… Samsung traci na rynku smartfonów…
Wtorkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla, 03.06.2014
Reklama internetowa nośnikiem... złośliwego oprogramowania... Wielkoformatowe monitory mogą zastąpić tablice interaktywne... Polski łazik wygrał „marsjańskie“ zawody... Nowy transformerbook Asusa ma Androida i Windows 8.... Internet w kieszeni - test routera TP-LINK M5350.... Google zapewni Internet z satelit... Dziś debiutuje smartfon z systemem Tizen... Domowy Internet LTE od Plusa...
Środowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla, 09.04.2014
Big Data ułatwi walkę z cyberprzestępczością… Google chce dostarczać Internet za pośrednictwem balonów… Odpowiednik Twittera dla Kubańczyków był finansowany przez rząd USA… Rynek reklamy w Internecie rośnie, ale mniej dynamicznie… Gromadzenie danych o użytkownikach przez operatorów komórkowych jest łamaniem prawa?... Sony musi Szwedom zapłacić prawa autorskie… a Megaupload jest o nie pozywany przed amerykański sąd…
Trybunał o używaniu znaku towarowego jako słowa kluczowego w wyszukiwarkach
Monika Tomkiewicz, 23.09.2011
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w wydanym właśnie wyroku uściślił zakres ochrony znaków towarowych w UE. Wskazał m.in., że właściciel znaku towarowego może zakazać konkurentowi używania jego znaku towarowego jako słowa kluczowego w ramach internetowej usługi odsyłania. Wyrok Trybunału może ułatwić dochodzenie ochrony znaku towarowego użytego jako słowo kluczowe w wyszukiwarkach.
Facebook zarobił miliardy na reklamach
Maciej Kluk, 18.01.2011
Zeszły rok Facebook chciał zakończyć z dochodem rzędu 2 miliardów dolarów. Najnowsze statystyki pokazują, że portal był o włos od osiągnięcia tej sumy samymi wpływami z reklam.
Czwartkowy Przegląd Prasy
Monika Tomkiewicz, 23.12.2010
Plus ukarany, Erze się upiekło... Sporo chętnych do kupna TP Emitel... Rusza prywatyzacja TK Telekom... Internet będzie przyspieszał... Rekordowy wzrost reklamy internetowej w Polsce... Comp już planuje kolejne akwizycje... Według UKE 61,5 proc. gospodarstw domowych w Polsce ma komputer...
Wirusy w reklamach Google i Microsoftu
Antoni Steliński, 13.12.2010
Internetowi przestępcy zdołali wprowadzić złośliwe oprogramowanie do systemów e-reklamy, należących do koncernów Google oraz Microsoft.
Czwartkowy Przegląd Prasy
Monika Tomkiewicz, 04.11.2010
Poznań będzie miał Elektroniczną Kartę Aglomeracyjną... W tym roku Rosjanie wydadzą na zakupy w internecie ok. 20 mld dol... UOKiK zbada nieuczciwe SMS-y sugerujące wygraną w loterii... Electronic Arts razem z Facebookiem... Ratunek dla Internet Group... W Polsce z Internetu korzystają już dziewięciolatki... Filmy w sieci skuteczne tak jak w telewizji... UKE zakończył konsultacje w sprawie naziemnej telewizji cyfrowej... Wojna na reklamy w komórkach...
E-reklama rośnie w kryzysie
Szymon Augustyniak, 29.06.2009
W Stanach Zjednoczonych budżety reklamowe przenoszone są z mediów tradycyjnych do Internetu - wynika z majowej edycji badania "Client-Agency Economic Outlook Survey", opublikowanego przez Reardson Smith Whittaker. Podobne zjawisko obserwowane jest na rynku polskim.
Przychody z e-reklamy: 5,8 mld USD w I kw. 2008 r.
Anna Meller, 18.06.2008
Przychody z reklamy internetowej w pierwszym kwartale br. zwiększyły się o ponad 18% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wskazują najnowsze wyniki badania amerykańskiego e-rynku, opublikowane przez organizację branżową IAB. Wyniki z pierwszego kwartału br. nie pobiły jednak rekordowych przychodów za ostatnie trzy miesiące 2007 r.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »