Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama w Internecie
Temat: reklama w Internecie
Wzrost rynku e-reklamy o ponad 50%
Anna Meller
Według szacunków Interii, powstałych w wyniku konsultacji z kilkoma największymi podmiotami z branży internetowej, zarząd portalu ocenił, że rynek reklamy internetowej w pierwszej połowie 2004 r. wzrósł co najmniej o 50% w porównaniu z pierwszym półroczem roku ubiegłego. W kontekście raportu Expert Monitor, podsumowującego wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych, oznacza to, że wpływy reklamowe branży internetowej rosły zdecydowanie szybciej, niż postępował wzrost całego rynku reklamowego w Polsce.
PwC: przychody z e-reklamy podwoją się do 2008 roku
Anna Meller
Najnowszy raport PricewaterhouseCoopers dotyczący przyszłości przychodów z reklamy internetowej uspokoi nawet największych pesymistów rynkowych: branża online z roku na rok odnotowywać będzie znaczący wzrost wydatków na promocję. Tym samym w 2008 roku przychody z internetowego marketingu podwoją się (w porównaniu do wyników z 2002 roku).
21% wzrost wydatków na e-reklamę
Anna Meller
Z przygotowanego przez PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz Interactive Advertising Bureau (IAB) raportu, dotyczącego przychodów z reklamy internetowej wynika, że w ubiegłym roku wydatki na e-promocję wzrosły o ponad jedną piątą. To głównie zasługa płatnych odnośników - wskazują autorzy opracowania.
Internetowa Kobieta Pracująca
Szymon Augustyniak
Internet – a nie gazety, magazyny, radio czy telewizja – jest zdecydowanie najlepszym doradcą w zakupach kobiet, na co dzień korzystających zeń w pracy. Na temat oceny roli mężczyzn w tym procesie badania miłosiernie milczą. Kobiety pracujące z Internetem postrzegają go także jako najważniejsze medium dla reklamodawców próbujących do nich dotrzeć.
Nie będzie rozstania z pop-upami?
Anna Meller
Na rynku pojawia się coraz więcej rozwiązań blokujących wyskakujące w nowych okienkach reklamy. Latem w Internet Explorerze pojawi się też taka opcja. Wydawcy online są zaniepokojeni tym faktem. Tymczasem DoubleClick pociesza, że przygotowuje oprogramowanie, które pozwoli obejść blokadę pop-upów – podał New York Times.
Dźwiękowa e-reklama w Polsce się nie sprawdza
Anna Meller
Polscy użytkownicy Sieci z irytacją reagują na reklamę internetową z dźwiękiem – wskazują rodzime sieci reklamowe. IAB Polska zaznacza, że zdarzyły się już przypadki bardzo negatywnej reakcji na taką formę marketingową. Obecnie formy dźwiękowe stanowią ok. 1% wszystkich rodzajów e-reklamy. Nic nie wskazuje na to, aby ten odsetek się powiększył.
W poszukiwaniu sposobu na internetowy sukces
Anna Meller
Co dzięki Internetowi może osiągnąć wydawca? Jaka będzie przyszłość reklamy elektronicznej? – nad tym obecnie zastanawiają się wydawcy gazet i magazynów – wynika z raportu Gartner G2.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »