Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Ericsson
Temat: Ericsson
Ericsson zbadał czy konsumenci chcą się dzielić osobistymi danymi
Monika Tomkiewicz
Raport Ericsson ConsumerLab pokazał, że 41% konsumentów zgodziłoby się na wykorzystanie danych osobistych w celu ulepszenia istniejącej usługi, z której korzystają. Okazuje się, że konsumenci są najbardziej skłonni podzielić się swoimi poglądami religijnymi i politycznymi. Natomiast niechętnie ujawniają swoją historię medyczną oraz prywatne pliki na komputerze.
Ericsson pracuje nad systemem powiadamiania w przypadku wypadków drogowych
Monika Tomkiewicz
Firma tworzy HeERO (Harmonized eCall European Pilot Project), paneuropejski projekt wczesnego powiadamiania w przypadku wypadków drogowych, który ma ułatwić kontakt z numerem alarmowym 112. W przypadku wypadku drogowego, inteligentny samochodów automatycznie nawiązuje połączenie telefoniczne i przesyła dane m.in. geolokalizacyjne, na wypadek gdyby kierowca nie był w stanie udzielić takich informacji.
Amazon Connection zdobywa nagrodę 2013 Global Mobile Award
Monika Tomkiewicz
Amazon Connection — program zwalczania wykluczenia cyfrowego zainicjowany przez fundację Telefonica Vivo oraz firmę Ericsson — zdobył nagrodę 2013 Global Mobile Award. W 2009 r. fundacja zainstalowała pierwszą radiową stację bazową w Belterra w Brazylii, zapewniając 30 tysiącom mieszkańców ze 175 lokalnych społeczności dostęp do usług głosowych i przesyłania danych 3G. W roku 2010 zasięg sieci 3G został rozszerzony na łódź rzeczną, w roku 2011 zasięg sieci objął znajdującą się na odludziu wioskę Suracá, a w roku 2012 rozpoczęto realizację programu Connect To Learn.
Ericsson: kobiety napędzają rynek smartfonów
Monika Tomkiewicz
Z badań przeprowadzonych przez Ericsson Consumer Lab wynika, że kobiety, które od lat są intensywnymi użytkowniczkami telefonów komórkowych, wyprzedzają mężczyzn pod względem zachowań związanych z używaniem smartfonów i częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych na smartfonach.
Stworzą utwór muzyczny metodą crowdsourcingu
Monika Tomkiewicz
Firma Ericsson we współpracy z didżejem i producentem muzycznym Aviciim stworzy pierwszy na świecie przebój metodą crowdsourcingu. Zostaną do tego wykorzystane nagrania, które od 9 stycznia mogą przysyłać fani. Firma chce pokazać, w jaki sposób społeczeństwo sieciowe sprzyja innowacjom i nowym rozwiązaniom biznesowym.
Ericsson będzie zarządzał siecią Orange w Szwajcarii
Monika Tomkiewicz
Ericsson podpisał pięcioletnią umowę na zarządzanie siecią Orange w Szwajcarii. Umowa Managed Services obejmuje wszystkie operacje Orange na terenie Szwajcarii, w tym zarządzanie siecią, prace konserwacyjne w terenie oraz zarządzanie częściami zamiennymi.
Nowe samochody Volvo z rozwiązaniem chmurowym
Monika Tomkiewicz
Volvo Car Group i Ericsson wprowadzają na rynek sieciowe usługi samochodowe. Rozwiązanie Connected Vehicle Cloud, oparte na wielousługowej platformie firmy Ericsson ma zapewnić w nowych samochodach Volvo dostęp do informacji i rozrywki, aplikacji i usług telekomunikacyjnych.
Ze smartfonami na zakupach
Monika Tomkiewicz
Klienci coraz częściej łączą robienie zakupów w sklepach z zakupami online. Eksperci nazywają to zjawisko "in-line shopping" (zakupy in-line). Okazuje się, że klienci chcą mieć możliwość oglądania, dotykania i próbowania produktów, porównywania ich cen i dostępu do rozszerzonych informacji o nich oraz dokonania zakupu bez czekania w kolejce.
Ericsson: konsumenci chcą korzystać z legalnych treści
Monika Tomkiewicz
Jak pokazuje badanie ‘TV & Video Consumer Trends 2012’, przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab, większość konsumentów nie chce korzystać z nielegalnych treści wideo. Często jednak odbiorcy nie mają żadnej alternatywy zgodnej z prawem lub legalna oferta jest wyjątkowo nieatrakcyjna.
Ericsson wprowadza na rynek eksperymentalną przeglądarkę mobilną
Monika Tomkiewicz
Dział badawczy firmy Ericsson przedstawił przeglądarkę do urządzeń mobilnych o nazwie "Bowser". Przeglądarka obsługuje technologię WebRTC umożliwiającą komunikację głosową i wideo za pośrednictwem przeglądarek internetowych w czasie rzeczywistym.
Sara Mazur nowym dyrektorem działu badawczego w Ericsson
Monika Tomkiewicz
Od 19 listopada br. funkcję nowego wiceprezesa i dyrektora działu badawczo-rozwojowego firmy Ericsson - Ericsson Research będzie pełniła prof. Sara Mazur. Obecnie jest ona dyrektorem ds. zarządzania systemami w dziale sieci.
Ericsson przejmuje kanadyjskiego dostawcę oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych
Monika Tomkiewicz
Ericsson poinformował o przejęciu kanadyjskiej firmy ConceptWave, która ma centralę w Toronto i zatrudnia 170 pracowników. Przejęta firma została założona w 2000 roku i opracowała wysokiej klasy oprogramowanie, przeznaczone głównie dla operatorów telekomunikacyjnych.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
...
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »