Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
ekonomia
Temat: ekonomia
IDC: mniej chętnych na nowe Windows
Agnieszka Madej
Przedsiębiorstwa korzystające z systemów operacyjnych Microsoftu utrzymują, że producent zbyt często wprowadza nowe wersje Windows. Z analiz IDC wynika, że znaczna część klientów korporacyjnych nie uaktualnia oprogramowania równocześnie z wprowadzaniem na rynek jego nowych wersji.
IDC: mniej chętnych na nowe Windows
Agnieszka Madej
Przedsiębiorstwa korzystające z systemów operacyjnych Microsoftu, utrzymują, że producent zbyt często wprowadza nowe wersje Windows. Z analiz IDC wynika, że znaczna część klientów korporacyjnych nie uaktualnia oprogramowania równocześnie z wprowadzaniem na rynek jego nowych wersji.
Firma w społeczeństwie
Wanda Żółcińska
Korporacje, podobnie jak pojedynczy obywatele danego państwa, mają swoje społeczne prawa i obowiązki. World Bank Institute chce poznać opinię młodych ludzi z całego świata na temat roli wielkich firm we współczesnym życiu publicznym.
Elita koncernów
Wanda Żółcińska
General Electric już po raz trzeci zwyciężył w opracowywanym przez Financial Times i PricewaterhouseCoopers rankingu najbardziej renomowanych firm świata.
Badania internetowej reklamy
Szymon Augustyniak
Expert Monitor oraz I-Metria będą współpracować w zakresie monitoringu reklamy internetowej w Polsce. Dane na temat wydatków reklamowych w Sieci dostępne będą od połowy lutego przyszłego roku.
Olimp wznawia działalność
Szymon Augustyniak
Giełdowy sewis wznowił działalność po przerwie spowodowanej kłopotami finansowymi. Strategicznym kierunkiem rozwoju Olimpu ma być świadczenie usług mobilnych.
SMS wciąż bardziej popularny
Agnieszka Madej
Firma doradztwa strategicznego - A.T. Kearney oraz Cambridge Judge Institute przeprowadziły trzecie już badanie z serii Mobinet, którego podstawą był rynek usług telefonii komórkowej, a w szczególnośc...
Polska energia w Internecie
Agnieszka Madej
Agencja Rynku Energii SA oraz Alma Internet SA stworzyły platformę informacyjną oferującą dostęp do danych statystycznych i informacji biznesowych z sektora energetycznego w kraju i zagranicą. W przyszłości serwis ma być przekształcony w platformę handlu energią.
Marketing interaktywny ma większą skuteczność na rynku B2B
Szymon Augustyniak
Badania TPI, SMG/KRC i IAB przeprowadzone wśród grupy ekspertów dowodzą, że najlepsze perspektywy internetowego marketingu rysują się na rynku B2B. Rozwój w kanale B2C zależy wciąż od pokonania kilku istotnych barier.
Wirtualny rynek telekomunikacyjny
Jarosław Ochab
W Wirtualnym Rynku uruchomionym przez Kopernik.pl zarejestrowało się już ponad 1200 firm. Nowa oferta serwisu skierowana jest przede wszystkim do firm poszukujących i oferujących rozwiązania telekomun...
Wrześniowe badania NetTrack
Agnieszka Madej
Według SMG/KRC liczba polskich internautów wzrosła do 3,76 mln. Z przeprowadzonych badań wynika, że najczęściej odwiedzanymi serwisami są wciąż Onet, Wirtualna Polska i Interia.
IDC: recesja w sektorze PC
Agnieszka Madej
Z badań przeprowadzonych przez International Data Corporation wynika, że w III kw. 2001 r. popyt na komputery zmniejszył się o dalsze 0,8%. Globalny spadek sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku wyniósł 13,7%.
Poprzednia
strona
1
...
19
20
21
22
23
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »