Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-commerce
Temat: e-commerce
Amazon do pracowników: roboty was nie zastąpią
Materiał promocyjny
Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch
Trendy w e-commerce 2024
Computerworld
Rośnie liczba zakupów dokonywanych pod wpływem sztucznej inteligencji, rośnie także popularność metod płatności Apple Pay czy Google Pay, a także postępujący udział sprzedaży w takich kanałach jak TikTok oraz innych portali społecznościowych – wynika z raportu Salesforce.
Materiał partnerski
MetroCluster – odpowiedź T Business na wyzwania rynku e-commerce
Computerworld
E-commerce nigdy nie śpi. To wymagający rynek, na którym nie ma miejsca na przestoje, opóźnienia, a tym bardziej długi czas braku dostępności usług. Klienci platform e-commerce zwracają coraz większą uwagę na dostępność oraz bezpieczeństwo sklepów, z których usług korzystają. Nienależycie zabezpieczona i mająca problemy z wydajnością i dostępnością usług firma szybko zostanie w tyle za konkurencją, a klienci wystawią jej czerwoną kartkę w postaci negatywnych komentarzy. Jak zabezpieczyć się przed takim scenariuszem?
Generatywna AI zmienia handel i usługi
Computerworld
Globalnie 50% przedstawicieli firm potwierdziło, że korzysta ze sztucznej inteligencji w co najmniej jednej aplikacji biznesowej – wynika z danych przedstawionych w raporcie Mastercard Signals: Perspektywy handlu w czasach generatywnej sztucznej inteligencji, analizującym wpływ sztucznej inteligencji na przyszłość handlu i innych obszarów biznesowych.
Facebook Marketplace dobrym sposobem na zysk. Ale uwaga na haczyki
Grzegorz Kubera
Facebook Marketplace może być dobrą opcją na sprzedaż produktów, w zależności od twoich potrzeb i celów. Oto kilka zalet i wad korzystania z Facebook Marketplace.
Oszuści nadal podszywają się pod portal Allegro. Ostrzeżenie NASK
Computerworld
NASK ostrzega przed oszustami, którzy w dalszym ciągu podszywają się pod platformę Allegro i wyłudzają dane do portalu Allegro.
Wszystko.pl - start jeszcze przed wakacjami
Grzegorz Stech
Platforma wszystko.pl - nowe dziecko firmy Comarch, wystartuje 29 czerwca. Twórcy zapowiadają dostępność kilka milionów ofert w dniu premiery. Zapowiada sie więc duża zmiana na rynku i ostra rywalizacja o portfele konsumentów.
Co to jest OnlyFans? Zwątpisz w swój zawód
Grzegorz Kubera
W erze cyfrowej istnieje wiele możliwości zarabiania pieniędzy, a jedną z nich jest platforma OnlyFans. Serwis ten zyskał na popularności dzięki możliwości udostępniania ekskluzywnych treści dla płacących subskrybentów. Ale czy OnlyFans to naprawdę dobry sposób na zarabianie?
Pierwsza na rynku aplikacja do zarządzania merchandisingiem w czasie rzeczywistym
Computerworld
OEX Cursor i Absysco uruchomiły aplikację MMonline służącą do zdalnego zarządzania procesem merchandisingu w czasie rzeczywistym. To pierwsze takie rozwiązanie na rynku. Dzięki niej klienci biznesowi zyskują dostęp do danych „tu i teraz”, co pozwala im lepiej zarządzać procesami wsparcia sprzedaży w punktach detalicznych i sieciach.
Smart retail w 2023
Grzegorz Stech
Rozwój sprzedaży w modelu unichannel, zwrot e-commerce w stronę sklepów stacjonarnych i wzrost popularności cyfrowych nośników reklam – to zdaniem analityków Nanovo najważniejsze kierunki technologiczne dla retailu w 2023 r.
UOKiK mówi sprawdzam - chodzi o dyrektywę Omnibus
Daniel Olszewski
Od 1 stycznia w Polsce obowiązuje dyrektywa Omnibus, która wymaga od sklepów internetowych podawania najniższej ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni. UOKiK zdecydował się sprawdzić, jak sklepy radzą sobie z jej implementacją.
1
2
3
4
5
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »