Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Virtual Reality
Temat: Virtual Reality
Meta Quest Pro to gogle do wirtualnej rzeczywistości za ponad 7000 zł. Czy znajdzie się klient?
Myślimy o współpracy w metawersum w niewłaściwy sposób
Przemysł 4.0 - inteligentna produkcja
Jakub Chabik
Fala określana jako Industry 4.0 wzbiera coraz szybciej. Technologie, które będą kluczowe, to: symulacje, chmura obliczeniowa, sieci mesh, Big Data, roboty i wirtualna rzeczywistość.
Powstaje przeglądarka wspierająca technologie VR i AR
Janusz Chustecki
Mozilla poinformowała wczoraj, że buduje przeglądarkę zaprojektowaną z myślą o wyświetlaniu zasobów generowanych przez aplikacje wykorzystujące technologie VR (Virtual Reality; wirtualna rzeczywistość) i AR (Augmented Reality; rozszerzona rzeczywistość).
VR, AR i MR, czyli IT w nowej rzeczywistości
Antoni Steliński, Jake Widman
Firmowi specjaliści IT lada chwila obudzą się w całkiem nowej rzeczywistości. Dosłownie i w przenośni, bo w nowoczesnych organizacjach coraz bardziej popularne stają się rozwiązania AR, VR i MR – czyli rzeczywistości rozszerzonej, wirtualnej i mieszanej. Świat zachwyca się tymi technologiami, ale dla adminów mogą być poważnym wyzwaniem, szczególnie jeśli firma zdecyduje się na ich pospieszne i masowe wdrażanie.
Wirtualna rzeczywistość w przedsiębiorstwach – jak się przygotować
Tomasz Kowalczyk
Narzędzia do rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej trafią do przedsiębiorstw wcześniej, niż można się spodziewać. Na te nowinki technologiczne działy IT powinny się przygotować.
Materiał promocyjny
Przyszłość AR: czego dowiedzieliśmy się o technologii rozszerzonej rzeczywistości dzięki Pokémon GO
Lenovo
Pokémon GO to największy sukces w kategorii gier na Androida oraz iOS w ciągu ostatnich 5 lat. Możecie zapomnieć o Angry Birds. Poszukiwanie i łapanie stworków we własnym środowisku stało się obsesją dla milionów ludzi na całym świecie.
5 sposobów na wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w firmie
Computerworld/KB
Wirtualna rzeczywistość już wkrótce zmieni funkcjonowanie współczesnych firm - począwszy od komunikowania się z klientami, przez lepsze prezentowanie produktów, aż po sprawianie, że potencjalni klienci czują się tak, jakby naprawdę testowali nowy produkt przed zakupem.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »