Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Centrale telefoniczne IP PBX
Temat: Centrale telefoniczne IP PBX
Umowa Allied i Sphere
Wzrost sprzedaży IP PBX
IP PBX Cisco wspólnie z IBM
Adam Urbanek
Ogłoszona przez Cisco Systems oraz IBM inicjatywa integrowania systemów transmisji głosu, obrazu i danych ma pomóc organizacjom, firmom i operatorami w tworzeniu nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych klasy IP PABX współpracujących z rozwiązaniami sieciowymi Cisco Systems i serwerami IBM.
Super centrala IP PBX
Janusz Chustecki
Siemens AG wprowadza do swojej oferty wysoko wydajną, bardzo dużą centralę telefoniczną IP PBX, która może obsługiwać nawet do 100 tysięcy telefonów IP.
AirFlow zmienia strategię
Janusz Chustecki
Zamiast budować swoje własne przełączniki WLAN, AirFlow Networks zamierza sprzedawać licencję na opracowane przez siebie oprogramowanie i dostarczać je, razem z układami scalonymi produkowany mi przez inne firmy, dostawcom rozwiązań WLAN.
Protokół SIP w natarciu
Janusz Chustecki
Na corocznej konferencji VoiceCon (w tym roku w Madrycie, 1-4 marzec) producenci zaprezentowali rozwiązania telefonii internetowej wspierające protokół Session Initiation Protocol, dzięki któremu aplikacje VoIP pracują szybciej i efektywniej.
Genesys modernizuje contact centers
Paweł Szczepaniak
Genesys, spółka należąca do firmy Alcatel, poszerza gamę produktów IP, wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center. Ogłoszono również wsparcie narzędzi firmy dla Cisco CallManager.
Orinoco daje głos
Paweł Szczepaniak
W rok po ogłoszeniu współpracy z firmami Avaya i Motorola zmierzającego do zbudowania głosowego, bezprzewodowego sytemu LAN/WAN, Proxim przedstawił kilka szczegółów dotyczących nowego bezprzewodowego przełącznika Orinoco.
Genesys rozszerza contact center IP
Adam Urbanek
Genesys Telecommunications Laboratories zaproponowała modernizację systemów contact centers przez zastosowanie strategii otwartej platformy ze wsparciem dla central IP. Wdrażając strategię opartą na otwartej platformie przedsiębiorstwa mogą kontynuować rozpoczęte inwestycje, a jednocześnie przechodzić na środowisko IP.
Współpraca Lucenta z BroadSoft nad VoIP
Adam Urbanek
Lucent Technologies i BroadSoft zawarły umowę o współpracy nad nową generacją rozwiązań VoIP Accelerate do komunikacji głosowej dla przedsiębiorstw. Amerykański operator Choice One jako pierwszy przetestuje praktycznie funkcjonowanie nowego rozwiązania.
Niebezpieczne IP PBX
Janusz Chustecki
Cisco ostrzega o istnieniu nieszczelności w jego oprogramowaniu obsługującym aplikacje IP PBX instalowane na niektórych urządzeniach IBM, która zagraża bezpieczeństwu.
Dwa razy więcej IP PBX
Paweł Szczepaniak
Dostawy korporacyjnych central IP PBX wyniosły 1, 53 miliona linii w ciągu trzeciego kwartału, co oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
1
2
3
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »