Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
zarządzanie zmianami
Temat: zarządzanie zmianami
Po pandemii liderzy firm stawiają na odporność ich biznesów
Materiał promocyjny
IFS planowanie i optymalizacja harmonogramu
Materiał promocyjny
Być w wielu miejscach na raz
Robert Jaruga
Rozmowa z Bogdanem Zborowskim, prezesem zarządu itelligence sp. z o.o.
Materiał promocyjny
Badanie Computerworld i Webcon: Zarządzanie zmianą i procesami biznesowymi w polskich przedsiębiorstwach
Jakub Kuchnio
Redakcja Computerworld we współpracy z Webcon przygotowała raport dotyczący wydajności zarządzania procesami biznesowymi w dużych polskich organizacjach. Ustaliliśmy m.in. jaka jest popularność rozwiązań klasy BPM, jakie korzyści osiągają firmy dzięki wdrażaniu tego typu platform, które obszary biznesu są najczęściej objęte wsparciem, czy też jakie są najważniejsze wyzwania i problemy związane z zarządzaniem procesami biznesowymi. Zapraszamy do lektury!
Zmiana przyniosła zysk
Grzegorz Stech
Zmiany dokonane przez CIO w Travelplanet.pl pomogły firmie uzyskać dodatni wynik finansowy. Spółka zajęła pierwsze miejsce w branży turystycznej w rankingu firm e-commerce portalu Money.pl i Gazety Wyborczej.
Stary dobry styl - transformacja IT przez wymianę
Tomasz Mnich
Jaka jest najczęściej spotykana metoda wprowadzania zmian w IT? Przychodzi nowy szef. Zwalnia kilku bezpośrednio raportujących menedżerów. Przyprowadza swoich kolegów, a oni zabierają się do pracy. Po wielu miesiącach okazuje się,że coś nie działa. Ludzie przestają pracować efektywnie.
Polskie firmy źle radzą sobie z wprowadzaniem zmian
Wanda Żółcińska
Niemal połowa polskich pracowników ocenia wdrażanie zmian w swojej firmie jako mało skuteczne, a co dziesiąty - jako fatalne - wynika z badania przeprowadzonego przez Time for Team Development Consultants oraz Extended DISC Polska w ramach programu Talent Club.
Historia pewnej zmiany: CDM Pekao SA
Roman Weinfeld
Szef IT w Centralnym Domu Maklerskim Pekao SA opowiada o wymianie głównego systemu obsługi rachunków.
O skutecznym zarządzaniu zmianą, czyli jak nie być podobnym do strusia
Daniel Spica
Zarządzanie zmianą jest dyscypliną, która dopracowała się swoich osiągnięć, praw, bohaterów i zażartych polemik. Zamiast posługiwania się intuicją, proponuje sztukę prowadzenia zmiany.
Przewodzić zmianie w niepewnych czasach
Perry Keenan, Rolf Bixner, Kimberly Powell, Evelyne Brooks
Przełomowe, zasadnicze zmiany wymagają poświęcenia i wyrzeczeń. Piętrzą się wyzwania logistyczne i intelektualne, na dodatek emocje i chaos, towarzyszące każdej zmianie, mogą sparaliżować organizację. Jednak w obecnych, burzliwych czasach zmiany nie można uniknąć.
Między E i O
Szymon Augustyniak
Istnieją dwie fundamentalnie różne strategie dokonywania przemian w wielkiej korporacji: teoria E (wartości ekonomicznej) i teoria O (potencjału organizacji) - stwierdza Michael Beer, profesor Harvard Business School w drafcie publikacji omówionym przez pismo Strategy+Business.
Narzędzie do zarządzania zmianami
Józef Muszyński
Należące do narzędzi klasy ECM (Enterprise Change Management) oprogramowanie firmy Serena Software - Serena ChangeMan DS - zapewnia kontrolę nad zmianami wprowadzanymi do kodu programów i treści np. stron internetowych na wszystkich etapach ich istnienia – od etapu tworzenia, przez wdrażanie po eksploatację i konserwację.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »