Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
system zarządzania
Temat: system zarządzania
Era buduje nowe call centre
Jarosław Ochab
Operator rozpoczął w Łodzi budowę call centre, które będzie obsługiwać wszystkich klientów sieci Era i wspomoże pracę działającego od sześciu lat biura obsługi abonentów w Warszawie.
Pierwsza iScala w Polsce
Jarosław Ochab
Oddział francuskiej firmy FM Logistic jako pierwszy w Polsce będzie korzystał z wprowadzonego na rynek w czerwcu systemu wspomagającego zarządzanie iScala 2.1.
GEAC będzie oferować systemy ERM
Jarosław Ochab
Kanadyjski Geac włączy do swojej oferty produkty przejętej za ponad 40 mln USD firmy Extensity. Ta amerykańska spółka tworzy zautomatyzowane rozwiązania klasy ERM (Employee Relationship Management).
Oracle w Polpharmie
Szymon Augustyniak
W połowie sierpnia 2002r. podpisana została umowa na wdrożenie aplikacji z Oracle E-Business Suite (EBS) w Polpharmie. Partnerem wdrożenia u potentata na polskim rynku farmaceutycznym będzie Prokom Software.
Wielka paszportyzacja
Szymon Augustyniak
ComputerLand podpisał wartą ponad 15 mln zł umowę z TP S.A. na wdrożenie we wszystkich regionach operatora Programu Konsolidacji Paszportyzacji.
QAD Polska jedzie do Belgii
Jarosław Ochab
Spółka zawarła umowę na wdrożenie systemu MFG/PRO 9.0 w kieleckim Browarze Belgia. Realizacja projektu potrwa do końca stycznia 2003 r.
G6 dla centrów obsługi klienta
Józef Muszyński
Genesys Telecommunications Laboratories wprowadziła wersję 6.5 rozwiązania Genesys Suite (G6), przeznaczonego do zarządzania pracą call/contact centers.
Nowe call center Plus GSM
Adam Urbanek
1 października 2002 r. Polkomtel SA - operator sieci Plus GSM - uruchomi w Łodzi pierwsze zlokalizowane poza Warszawą Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta (call center).
Dedykowany do CRM
Szymon Augustyniak
Ster-Projekt podpisał umowę partnerską z SAP Polska; na mocy porozumienia giełdowa spółka będzie dedykowanym partnerem w zakresie wdrożeń mySAP CRM.
Business Intelligence w aplikacjach CDN
Józef Muszyński
Firma CDN SA opracowała adresowane do firm średniej wielkości rozwiązanie klasy Business Intelligence - CDN XL Controlling, oparte na technologii Microsoft Analysis Services 2000.
Multimedialne telecentrum OmniTouch IP
Adam Urbanek
Nowe rozwiązanie centrum komunikacyjnego typu call center, opartego na środowisku IP, zaproponowała firma Alcatel. Multimedialne telecentrum OmniTouch IP - przeznaczone dla średniej wielkości firm - umożliwia integrację z aplikacjami CRM działającymi w środowisku e-biznesowym.
ERP w fabryce pił
Szymon Augustyniak
Rozpoczęło się wdrożenie systemu informatycznego Impuls BPSC w bielsko-bialskiej Fabryce Pił i Narzędzi Wapienica SA. To jedna z planowanych na ten rok w Wapienicy inwestycji w IT, na które spółka przeznaczy łącznie 6,5 mln zł.
Poprzednia
strona
1
...
11
12
13
14
15
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »