Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Raport
Temat: Raport
Starlink: wartość reklamy w polskim Internecie wciąż rośnie
Michał Berezowski
Starlink przeprowadził badanie, z którego wynika, że polski rynek reklamowy cały czas się rozwija - w pierwszym kwartale 2011 roku jego wartość wyniosła 1,631 mld zł, co jest wzrostem o 2,7 procenta. Znacznie mocniej poszybowała w górę reklama internetowa, na którą wydano aż o 20,9 procenta więcej.
Polska jest na 5. miejscu od końca w Unii Europejskiej pod względem wielkości piractwa komputerowego
(aja)
Według najnowszego badania skali piractwa komputerowego na świecie - przeprowadzonego przez IDC na zlecenie BSA - 54% oprogramowania używanego w Polsce jest nielegalnego pochodzenia. Jego wartość to 553 mln USD.
Centra usług nie tylko w dużych miastach
Monika Tomkiewicz
Rośnie konkurencja między polskimi miastami o inwestycje z sektora nowoczesnych usług biznesowych. Do tej pory najwięcej centrów przyciągnęły Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź i Poznań. Ale do gry powoli zaczynają wkraczać mniejsze ośrodki takie jak Białystok, Olsztyn, Lublin czy Rzeszów.
Brak przejrzystości - pięta achillesowa wirtualizacji?
Antoni Steliński
Technologie wirtualizacyjne są bardzo przydatne, ale mają też pewną istotną wadę - wynika z raportu przygotowanego na zlecenie firmy Veeam Software. Blisko połowa respondentów stwierdziła, że wprowadzenie do ekosystemu informatycznego wirtualizacji pogorszyło przejrzystość firmowej infrastruktury IT.
20 proc. aplikacji IT w firmach jest zbędnych
Monika Tomkiewicz
Jak wynika z raportu "Application Landscape Report" przygotowanego przez Capgemini i Hewlett Packard firmy posiadają zdecydowanie więcej oprogramowania niż potrzebują do prowadzenia biznesu. Średnia globalna firma posiada aż 20 proc. zbędnych aplikacji IT. Z raportu wynika też, że w większości dużych firm istnieje potrzeba modernizacji i racjonalizacji używanego oprogramowania IT.
MSP gotowe korzystać z usług rachunkowości i aplikacji groupware w chmurach obliczeniowych
Janusz Chustecki, IDG News Service
W raporcie opublikowanym przez Microsoft można przeczytać, że cztery na dziesięć firm z sektora MSP (małe i średnie przedsiębiorstwa) zamierza w przyszłości korzystać w większym stopniu z usług chmur obliczeniowych. Badanie objęło ponad 3 tys. firm działających w 16 krajach.
Forrester: Pamięci masowe ważnym elementem wirtualizacji
Janusz Chustecki, IDG News Service
Analitycy przestrzegają przed lekceważeniem kwestii pamięci masowych przy wirtualizacji serwerów.
Małe i średnie firmy - priorytety na rok 2011
Antoni Steliński
Szefowie małych i średnich firm zamierzają w bieżącym roku skupić się na sześciu kluczowych dla ich funkcjonowania zagadnieniach związanych z zarządzaniem i IT - wynika z opublikowanego właśnie raportu "2011 SMB Communications Plans and Priorities". Wśród nich znalazły się m.in. redukcja kosztów, maksymalizowanie efektywności działań oraz rosnąca popularność technologii mobilnych.
Rynek reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wart jest prawie 1,6 mld złotych!
Michał Berezowski
Badanie IAB AdEx za 2010 rok, którego wyniki poznaliśmy na konferencji adStandard 2011 link or like, wskazuje na utrzymywanie się dwucyfrowego trendu wzrostowego wydatków na reklamę online. Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wyniosła 1 578 mln zł, czyli 204 mln więcej niż w 2009 r.
E-administracja w Europie - jest lepiej, ma być jeszcze lepiej
Monika Tomkiewicz
Z kolejnego, 9 już raportu przygotowanego przez Capgemini na zlecenie Komisji Europejskiej, dotyczącego funkcjonowania e-administracji w państwach europejskich, płynie wniosek: wzrost jest obiecujący, ale pozostało jeszcze wiele do zrobienia.
Cisco: gwałtowny wzrost ruchu w sieciach mobilnych do 2015 r.
Janusz Chustecki, IDG News Service
Cisco we wczoraj opublikowanym raporcie "Visual Networking Index: Global Mobile Data Traffic Forecast Update, 2010-2015" przewiduje, że ruch w sieciach mobilnych wzrośnie w latach 2010-2015 r. aż 26-krotnie i użytkownicy prześlą przez takie sieci w 2015 r. aż 75 eksabajtów danych. Odpowiada to zawartości 19 mld płyt DVD. Dla porównania - w 2000 r. cały ruch generowany w sieciach IP wyniósł 1 eksabajt.
Seagate: SSD pozostanie rozwiązaniem niszowym
Janusz Chustecki, IDG News Service
Seagate opublikował kontrowersyjny raport w którym twierdzi, że technologia SSD (Solid-State Disk) nie wejdzie szybko do powszechnego użytku i pozostanie rozwiązaniem niszowym jeszcze przez co najmniej dekadę, jeśli nie dwie.
Poprzednia
strona
1
...
50
51
52
53
54
...
62
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »