Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
pokolenie Y
Temat: pokolenie Y
Czego oczekują młodzi pracownicy?
Młodzi potrzebują mentorów
Pokolenie Y w firmie
Weronika Sass
Zatrudnianie osób z pokolenia milenijnego to wyzwanie dla pracodawcy. Czym różni się pokolenie Y od pokolenia X? Co nowego wnosi do organizacji? Jak wykorzystać jego potencjał dla dobra firmy i zespołu? To główne wątki panelu dyskusyjnego, który odbył się 15 stycznia br. podczas spotkania Klubu CIO.
Nowe trudne pokolenie
Dorota Bogucka
Według Raportu Deloitte "Global Human Capital Trends 2014. Engaging the 21st century workforce", jednym z największych wyzwań dla kadry zarządzającej w kolejnych latach będzie tworzenie takich warunków pracy, które pozwolą łączyć przedsięwzięcia biznesowe z pasjami pracowników.
60 proc. młodych Europejczyków posiada smartfony
Monika Tomkiewicz
Młodzi Europejczycy uważają internet za najbardziej wiarygodne źródło informacji - wynika z najnowszego raportu Telefonica Global Millenial Survey. Według globalnego badania, obejmującego także Polskę, aż 49 proc. osób z Europy Środkowo-Wschodniej korzysta z Internetu, poszukując danych na temat najnowszych wydarzeń. To znacznie lepszy wynik, niż w przypadku telewizji (33 proc.) i prasy (12 proc.). Młodzi chętnie korzystają także z nowych technologii. Globalnie, 76 proc. z przedstawicieli Generacji Y posiada smartfony. W Europie Zachodniej jest to 79 proc. osób, a w Środkowo-Wschodniej - 60 proc.
Uzależnione od smartfonów pokolenie Y
Monika Tomkiewicz
Badanie przeprowadzone przez firmę Cisco na temat zwyczajów internetowych Pokolenia Y w Polsce i na świecie pokazuje, że młode pokolenie sprawdza i wysyła wiadomości jeszcze przed porannym wstawaniem. W wielu częściach świata smartfony obecnie rywalizują z laptopami będąc pojedynczym najbardziej pożądanym urządzeniem wśród 18-30 latków.
Pracownik XXI wieku - wydajność vs. motywacja
Paulina Siwak
Jak CIO powinien zarządzać działem, w którym znajdują się przedstawiciele różnych generacji? Dziesięć lat temu pokolenie Y z impetem weszło na polski rynek pracy, powodując na nim niemałe przeobrażenia. Reprezentowali sobą nową jakość pracy poprzez większe zaangażowanie, ale również związane z nim odmienne oczekiwania wobec pracodawców.
Google najatrakcyjniejszym pracodawcą
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Amerykańscy studenci kierunków biznesowych i politechnicznych już po raz trzeci wybrali Google jako najatrakcyjniejszego pracodawcę.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »