Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
metodologia
Temat: metodologia
Więcej call centers
Szymon Augustyniak
Według danych Datamonitor, już 1,2% osób zatrudnionych w Europie pracuje w call centers.
Dotcomy mają się coraz lepiej
Krzysztof Kozerski
Jak donosi Webmergers, w trzecim kwartale br. w USA. znacząco spadła liczba bankructw i upadków w sektorze firm internetowych.
Jeszcze o UMTS
Krzysztof Kozerski
Jak wynika z najnowszego raportu firmy A.T. Kearney, ponad 60% posiadaczy telefonów komórkowych wie, jakie możliwości oferuje telefonia trzeciej generacji, ale zaledwie około 30% zamierza z nich skorzystać.
Firma po 11 września okiem HR-owca $cz. 2$
Szymon Augustyniak
Przedstawiciele działów HR z perspektywy roku krytyczniej oceniają swoje przygotowanie do stawienia czoła wydarzeniom z 11 września. Z badania SHRM wynika, że mimo deklaracji, zapewnienie bezpieczeństwa i przygotowanie na wypadek tragicznej powtórki nie wszędzie stało się priorytetem.
Firma po 11 września okiem HR-owca $cz. 1$
Szymon Augustyniak
Wzrost poziomu stresu w środowisku pracy, ale także wzajemnej troski pracowników o siebie i podniesienie rygorów bezpieczeństwa - to niektóre z zaobserwowanych przez przedstawicieli działów HR zjawiska, jakie zaszły w firmach po 11 września ub. roku.
Szerokopasmowa pięciolatka
Szymon Augustyniak
Według IDC w ciągu pięciu lat od 2001 do 2006 roku przychody z usług szerokopasmowych w Europie Środkowej wzrosną 12-krotnie i na koniec tego okresu sięgną niemal 1 mld USD. Liczba linii szerokopasmowych wzrośnie w tym okresie w regionie 10-krotnie i przekroczy 2 mln – przy czym największe procentowe wzrosty liczby podłączeń szerokiego pasma mają mieć miejsce w roku bieżącym i przyszłym.
Internet wojewódzki
Szymon Augustyniak
Global eMarketing zbadała stopień wykorzystania Internetu w poszczególnych województwach. Najlepiej pod względem penetracji Internetu mierzonej specjalnie stworzonym wskaźnikiem, wypadły województwa mazowieckie i dolnośląskie
O pensjach... w Internecie
Antoni Bielewicz
Ruszyła druga edycja sondażu Internetowa Lista Płac, zorganizowanego przez serwis Pracuj.pl i portal Onet.pl. W ubiegłorocznych badaniach wzięło udział prawie 30 tys. internautów, a ich wynikiem była lista pensji prawie 500 stanowisk w 23 branżach.
Gazeta.pl bada pracowników
Szymon Augustyniak
Portal Gazeta.pl i HRK SA uruchomiły projekt badanie pracowników "Monitor Rynku Pracy", który posłuży do śledzenia zmian na rynku pracy.
Największa i najmniej lubiana
Wanda Żółcińska
Najbardziej zadowoleni z usług telefonii stacjonarnej są klienci Dialogu, a najmniej - klienci TP S.A.
Cena utraty bezpieczeństwa
Andrzej Góralczyk
Ostatnie badania wykazują, że ryzyko bezrobocia nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na pogorszenie bezpieczeństwa socjalnego związanego z zatrudnieniem.
Największy kapitał
Edyta Popiołek
Z badań, przeprowadzonych przez firmę Watson Wyatt, wynika, że poprawa zarządzania pracownikami może zwiększyć wartość firmy nawet o 26%.
Poprzednia
strona
1
...
10
11
12
13
14
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »