Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
metodologia
Temat: metodologia
Firma w społeczeństwie
Wanda Żółcińska
Korporacje, podobnie jak pojedynczy obywatele danego państwa, mają swoje społeczne prawa i obowiązki. World Bank Institute chce poznać opinię młodych ludzi z całego świata na temat roli wielkich firm we współczesnym życiu publicznym.
Elita koncernów
Wanda Żółcińska
General Electric już po raz trzeci zwyciężył w opracowywanym przez Financial Times i PricewaterhouseCoopers rankingu najbardziej renomowanych firm świata.
Badania internetowej reklamy
Szymon Augustyniak
Expert Monitor oraz I-Metria będą współpracować w zakresie monitoringu reklamy internetowej w Polsce. Dane na temat wydatków reklamowych w Sieci dostępne będą od połowy lutego przyszłego roku.
SMS wciąż bardziej popularny
Agnieszka Madej
Firma doradztwa strategicznego - A.T. Kearney oraz Cambridge Judge Institute przeprowadziły trzecie już badanie z serii Mobinet, którego podstawą był rynek usług telefonii komórkowej, a w szczególnośc...
Marketing interaktywny ma większą skuteczność na rynku B2B
Szymon Augustyniak
Badania TPI, SMG/KRC i IAB przeprowadzone wśród grupy ekspertów dowodzą, że najlepsze perspektywy internetowego marketingu rysują się na rynku B2B. Rozwój w kanale B2C zależy wciąż od pokonania kilku istotnych barier.
Wrześniowe badania NetTrack
Agnieszka Madej
Według SMG/KRC liczba polskich internautów wzrosła do 3,76 mln. Z przeprowadzonych badań wynika, że najczęściej odwiedzanymi serwisami są wciąż Onet, Wirtualna Polska i Interia.
IDC: recesja w sektorze PC
Agnieszka Madej
Z badań przeprowadzonych przez International Data Corporation wynika, że w III kw. 2001 r. popyt na komputery zmniejszył się o dalsze 0,8%. Globalny spadek sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku wyniósł 13,7%.
Rośnie popularność mobilnych usług
Arkadiusz Piasek
Z badań firmy GSM Association wynika, że na całym świecie codziennie jest wysyłanych ok. 750 mln wiadomości SMS.
Wydatki na IT bez zmian
Agnieszka Madej
Z badań przeprowadzonych przez magazyn CIO we współpracy z Deutsche Bank wynika, że w trzecim kwartale br. w ponad 40% firm nie zmienił się poziom wydatków na IT w porównaniu z drugim kwartałem br. Co czwarte przedsiębiorstwo było jednak zmuszone do redukcji nakładów na sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
Wydatki na IT bez zmian
Agnieszka Madej
Magazyn CIO we współpracy z Deutsche Bank przeprowadził wśród menedżerów IT ankietę, z której wynika, że wydatki na IT w trzecim kwartale nie zmieniły się znacząco w porównaniu z drugim kwartałem br. Z badania wynika również, że w przyszłym roku firmy będą wydawać swoje pieniądze głównie na sprzęt sieciowy, oprogramowanie i systemy SAN.
Inwazja LCD
Arkadiusz Piasek
W ciągu ostatniego roku liczba monitorów LCD sprzedanych na całym świecie wzrosła dwukrotnie - wynika z badań firmy Display Search. Główną przyczyną ich rosnącej popularności są przede wszystkim szybko spadające ceny.
Zbliża się StarOffice 6.0
Rafał Janus
Sun Microsystems zaprezentował najnowszą wersję bezpłatnego pakietu aplikacji biurowych.
Poprzednia
strona
1
...
11
12
13
14
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »