Największa i najmniej lubiana

Najbardziej zadowoleni z usług telefonii stacjonarnej są klienci Dialogu, a najmniej - klienci TP S.A.

Najbardziej zadowoleni z usług telefonii stacjonarnej są klienci Dialogu, a najmniej - klienci TP S.A.

Wynika tak z badania TNS Telecom Index, przeprowadzonego przez TNS OBOP. Średnia ocena Dialogu wyniosła 7,51, w dziesięciopunktowej skali, zaś TP S.A. otrzymała 6,06 pkt. Netię abonenci indywidualni ocenili średnio na 7,01pkt, a NOM na 6,62 pkt.

Zobacz również:

  • Najnowsze badanie dotyczące AI: praca będzie, ale będzie jej mniej
  • Asseco Poland podsumowało wyniki uzyskane w I kwartale tego roku

Aż 66% klientów Dialogu jest zadowolonych z usług tego operatora, Netię chwali sobie niemal połowa abonentów, a NOM - 44%. Największy polski operator - TP S.A. ma najmniej zadowolonych klientów - zaledwie 31%.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200