Największa i najmniej lubiana
- 13.05.2002, godz. 13:49
Najbardziej zadowoleni z usług telefonii stacjonarnej są klienci Dialogu, a najmniej - klienci TP S.A.
Najbardziej zadowoleni z usług telefonii stacjonarnej są klienci Dialogu, a najmniej - klienci TP S.A.
Wynika tak z badania TNS Telecom Index, przeprowadzonego przez TNS OBOP. Średnia ocena Dialogu wyniosła 7,51, w dziesięciopunktowej skali, zaś TP S.A. otrzymała 6,06 pkt. Netię abonenci indywidualni ocenili średnio na 7,01pkt, a NOM na 6,62 pkt.
Zobacz również:
- Najnowsze badanie dotyczące AI: praca będzie, ale będzie jej mniej
- Asseco Poland podsumowało wyniki uzyskane w I kwartale tego roku
Aż 66% klientów Dialogu jest zadowolonych z usług tego operatora, Netię chwali sobie niemal połowa abonentów, a NOM - 44%. Największy polski operator - TP S.A. ma najmniej zadowolonych klientów - zaledwie 31%.