Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
W poszukiwaniu przywódców i świadomych pracowników
Szymon Augustyniak
Dyrektorzy zarządzający z całego świata uważają, że rozwój liderów będzie rosnącym wyzwaniem jakie stawiają obecne czasy przed organizacjami biznesowymi. Ex aequo pod względem ważności stawiane jest zagadnienie pozyskania dla celów i wartości przedsiębiorstwa jego pracowników.
Lokalne poszukiwania
Anna Meller
Coraz więcej osób korzystających z wyszukiwarek internetowych chce pozyskać jedynie „lokalne” informacje, związane z instytucjami, firmami czy sklepami działającymi w pobliżu miejsca zamieszkania użytkownika. Wygląda na to, że geolokalizacja wyników wyszukiwania to kolejny etap rozwoju internetowych mechanizmów wyszukiwania.
Ile kapitału obrotowego i skąd?
Andrzej Góralczyk
Tematyka konferencji CXO obradującej 26 września była szersza, niż zapowiadał jej tytuł. Mówiono o optymalizowaniu zapotrzebowania na kapitał obrotowy, o formach i warunkach finansowania go oraz o wykorzystaniu kredytu jako instrumentu osiągania różnych celów biznesowych.
W poszukiwaniu sposobu na internetowy sukces
Anna Meller
Co dzięki Internetowi może osiągnąć wydawca? Jaka będzie przyszłość reklamy elektronicznej? – nad tym obecnie zastanawiają się wydawcy gazet i magazynów – wynika z raportu Gartner G2.
GUS: gospodarka przyspiesza, bezrobocie spada
Szymon Augustyniak
GUS podał, że PKB wzrósł w II kw. o 3,8%: poprawia się sytuacja w przemyśle i usługach, nadal słaba jest sytuacja w budownictwie. Z kolei według danych o bezrobociu, liczba zarejestrowanych bezrobotnych po raz pierwszy od dłuższego czasu była niższa od zanotowanej przed rokiem. Stopa bezrobocia w sierpniu wynosiła 17,6%.
Komu jesteśmy lojalni i wierni?
Anna Meller
Z opublikowanego raportu lojalności użytkowników wobec marek firm, trzej internetowi giganci uplasowali się w czołówce. Co więcej, Google znalazło się już na drugim miejscu.
Czas płatnego wyszukiwania
Daniel Cieślak
Przychody z tzw. płatnego wyszukiwania zwiększą się w tym roku o 50% (w porównaniu z rokiem ubiegłym) - wynika z raportu opublikowanego przez Jupiter Research. Z opracowania dowiadujemy się, że cały e-reklamowy tort zwiększy się w 2003 r. o 10% - do 6,3 mld USD.
Wielkoludy stawiają na e-biznes
Szymon Augustyniak
Jedna piąta budżetów IT wielkich firm amerykańskich jest przeznaczana na inicjatywy związane z e-biznesem. Największa część tych wydatków lokowana jest w inwestycje związane z rozwojem infrastruktury i sieci - dowodzi nowy raport Line 56 Media oraz A.T.Kearney.
Hossa na bezpieczeństwo
Szymon Augustyniak
Produkty do zapewnienia bezpieczeństwa przedsiębiorstw przyniosły 7,1 mld USD przychodów w roku ub., a do 2006 roku inwestycje sektora prywatnego gospodarki amerykańskiej w produkty bezpieczeństwa wzrosną do 13,5 mld USD - przewiduje najnowszy raport Datamonitor.
Płace w USA rosną mozolnie
Szymon Augustyniak
Według danych amerykańskiego Departamentu Pracy, w 2004 trzeci rok z rzędu płace w USA wzrosną poniżej 4%. Spada na szczęście odsetek firm, które zamroziły płace. W br. najczęściej zamrażano płace kierownictwu spółek komputerowych, natomiast szefom i menedżerom spółek biotechnologicznych – wcale.
Spam napędza rynek
Szymon Augustyniak
Według rachuby IDC, najmniejszy obecnie segment rynku oprogramowania do bezpiecznego zarządzania zawartością (SCM) – oprogramowania do zabezpieczania wiadomości, który obejmuje produkty anty-spamowe - będzie rósł do 2007 roku najszybciej.
Surfowanie wzmaga wydajność pracownika
Szymon Augustyniak
Internet w pracy nie zawsze służy realizacji zadań zawodowych, ale w ostatecznym rozrachunku, zdaniem ok. trzech czwartych internautów surfujących w czasie pracy, pomaga podnosić wydajność pracownika.
Poprzednia
strona
1
...
23
24
25
26
27
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »