Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Ceny rosną, bezrobocie trwa
Wanda Żółcińska
Ceny produkcji sprzedanej przemysłu w Unii Europejskiej wzrosły w październiku br., zaś bezrobocie pozostało bez zmian - na średnim poziomie 8%.
Co czeka HR?
Wanda Żółcińska
Dyrektorzy personalni polskich firm za największe wyzwania na nadchodzący rok uznają poradzenie sobie wśród rosnącej konkurencji, obniżanie kosztów oraz usprawnienie procesów konsolidacyjnych wewnątrz firmy.
Miliard euro z e-reklamy
Anna Meller
Chociaż udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym jest niewielki, to i tak Internet jest w tej chwili najbardziej dynamicznym i najlepiej rozwijającym się medium – twierdzą analitycy Forrester Research. Według ich prognoz, w 2005 roku wydatki na e-reklamę wyniosą miliard euro.
Pod górkę do wiedzy
Szymon Augustyniak
Drenaż mózgów z krajów Unii Europejskiej rośnie, podczas gdy wydatki na badania i rozwoj są najniższe w historii. Firmy europejskie chcą inwestować w B+R, ale w Stanach Zjednoczonych - to smutne ustalenia nowych raportów Komisji Europejskiej.
Telekomunikacja po zawale
Szymon Augustyniak
Raport Komisji Europejskiej stwierdza, że sytuacja w sektorze telekomunikacyjnym w krajach Unii, po ciężkim załamaniu, stabilizuje się. Państwa Unii ociągają się za to z wdrożeniem pakietu regulacji dotyczących komunikacji elektronicznej.
Dźwiękowa e-reklama w Polsce się nie sprawdza
Anna Meller
Polscy użytkownicy Sieci z irytacją reagują na reklamę internetową z dźwiękiem – wskazują rodzime sieci reklamowe. IAB Polska zaznacza, że zdarzyły się już przypadki bardzo negatywnej reakcji na taką formę marketingową. Obecnie formy dźwiękowe stanowią ok. 1% wszystkich rodzajów e-reklamy. Nic nie wskazuje na to, aby ten odsetek się powiększył.
Microsoft uśmierci pop-upy?
Anna Meller
Ostatnie zapewnienia Microsoftu, że w przeglądarce Internet Explorer pojawi się opcja blokowania reklam typu pop-up wstrząsnęła środowiskiem reklamodawców i wydawców treści. Jeżeli taka funkcja będzie ustawiona jako domyślna, to najprawdopodobniej pożegnamy się już z taką formą marketingową.
USA: Zaczyna się druga dobra passa dotcomowa?
Anna Meller
Zwiększył się udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym w Stanach Zjednoczonych. Zwłaszcza drugi kwartał okazał się dla branży internetowej wyjątkowo przychylny – wskazują wyniki raportu opracowanego przez IAB oraz dział Monitor-Plus firmy Nielsen Media Research. Amerykanie zapowiadają nadejście drugiego dotcomowego boomu.
E-reklama w coraz lepszej kondycji
Anna Meller
Przychody z tytułu internetowego marketingu wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach br. o 10,5% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – wskazuje raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau. Co więcej, nastąpiło ciekawe przetasowanie w formach reklamy: bannery tracą na popularności, za to zwiększa się wykorzystanie płatnych odnośników.
Wzrost bez pracy
Wanda Żółcińska
Komisja Europejska w swojej jesiennej prognozie obniżyła przewidywania dotyczące wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej w tym roku, dla krajów kandydujących przewidywania wzrostu są dobre, choć na horyzoncie nie widać poprawy sytuacji na rynku pracy w naszym regionie.
Kadra która wie
Computerworld
Wczoraj (23 października) podczas warszawskiej konferencji Kadry po raz pierwszy przyznano tytuły Liderów Edukacji Informatycznej Kadr.
Nadchodzi drugi czas świetności e-reklamy
Anna Meller
Po załamaniu się dotcomowej potęgi przez ostatnie trzy lata reklama internetowa walczyła o przetrwanie. Wygląda na to, że rynek doczekał się w końcu lepszych czasów – podkreślają analitycy PricewaterhouseCoopers.
Poprzednia
strona
1
...
22
23
24
25
26
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »