Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
biznes i IT
Temat: biznes i IT
Sztuczna inteligencja w chmurze
Ultraprzenośny laptop do pracy
Cyfryzacja - biznesu akceleracja
Grzegorz Stech
Co trzecia firma z branż takich jak produkcja, sektor ropy i gazu, lotnictwo, sektor konstrukcyjno-budowlany czy usługi, z powodu braków kadrowych nie jest przygotowana do transformacji cyfrowej – wynika z globalnego badania firmy IFS. Najbardziej dojrzały cyfrowo jest przemysł lotniczy, sektor ropy i gazu daleko w tyle.
Jak skutecznie zarządzać złożonością wdrożeń
Jarosław Żeliński
Modelowanie procesów biznesowych jest jednym z kluczowych obszarów zarządzania złożonością w projektach wdrożeniowych. Modele są podstawą analizy i formułowania wymagań na oprogramowanie. Jak zbudować, uwzględniając logikę działania organizacji, i gdzie w tym procesie powinno być miejsce dla dostawców IT?
Ochrona firmowego know-how w procesach wdrożeniowych
Jarosław Żeliński
Aplikacje biznesowe zwykle zawierają różne reguły, algorytmy czy procesy, stanowiące cenne i chronione know-how firmy. Rozwijanie firmowego zaplecza IT nie powinno odbywać się w sposób naruszający bezpieczeństwo tych zasobów.
12 pytań do dostawców oprogramowania do automatyzacji marketingu
Computerworld/KB
W obliczu nieustannie rosnącej liczby narzędzi do automatyzacji procesów marketingowych dobór właściwego oprogramowania jest dziś wyzwaniem nawet dla organizacji dobrze zaznajomionych z technologiami. Oto 12 podstawowych pytań, które warto zadać dostawcom.
Agile kształtuje nową kulturę IT
Tomasz Kowalczyk
Modele tworzenia oprogramowania zmieniają się wraz z tym, jak przedsiębiorstwa coraz częściej zaczynają iteracyjnie dostarczać i wdrażać oprogramowanie, zgodnie z filozofią Agile.
Informatyk w roli doradcy
Tomasz Kowalczyk
Rzeczywistość gospodarcza wymusza zmiany działania na styku biznesu i IT. Badania potwierdzają, że takie zmiany rzeczywiście zachodzą. Działy informatyczne wchodzą w nową rolę doradcy dla biznesu i mają coraz większy udział w realizacji celów biznesowych.
Wyznaczanie celów to doskonały pomysł, o ile są one doskonałe
Computerworld/KB
Jeśli zespół ma realizować wspólny cel, warto upewnić się, że ma on sens i daje faktyczne rezultaty.
Strategie cenowe oprogramowania
Maciej Kraus, Maciej Kroenke, Anna Kwiecińska
Strategie cenowe sprzedawców w branży oprogramowania do tej pory nie były wyczerpująco omówione. Jest to zaskakujące z uwagi na no, iż ta branża bardzo różni się od innych gałęzi biznesu. W artykule zaprezentowano przegląd modeli cenowych dla oprogramowania, charakterystykę oprogramowania jako produktu, a także ocenę branży. Ponadto omówiono popularny ostatnio model oprogramowania jako usługi. Wnioski są oparte na literaturze oraz na własnych doświadczeniach autorów.
Fujitsu World Tour 2014
Computerworld Online
Prezentacja najnowszych rozwiązań IT oferowanych przez Fujitsu adresowana głównie do przedstawicieli biznesu i administracji publicznej to temat konferencji Fujitsu World Tour 2014, która odbędzie się w maju w Warszawie.
Największe wyzwania dotyczące Big Data
Computerworld Online
Nikt nie ma wątpliwości, że analiza ogromnych zbiorów danych umożliwia wprowadzanie wielu usprawnień biznesowych, co z kolei jest korzystne dla rozwoju firmy w perspektywie długoterminowej. Niemniej jednak, jak pokazują doświadczenia chociażby amerykańskich firm, warto wiedzieć, na co zwracać uwagę, jakich błędów unikać i jak sprytnie omijać ewentualne przeszkody we wdrażaniu rozwiązań Big Data.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »