Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
awans
Temat: awans
Nowy prezes FSC Polska
Computerworld
Od 19 sierpnia 2004 roku Tony Rozwadowski objął tymczasowo funkcję Prezesa Zarządu Fujitsu Siemens Computers w Polsce, zastępując Dariusza Dąbskiego, który zrezygnował ze stanowiska.
Nie masz lidera nad marketera?
Szymon Augustyniak
Zdaniem większości brytyjskich prezesów, dyrektorów i kierowników najwyższego szczebla uczestniczących w Szczycie Przywódców w Londynie, najlepsi przywódcy biznesowi wywodzą się z... marketingu. Samotność jest zaś, ich zdaniem, jednym z największych brzemion ludzi "na szczycie".
Douczanie powszechne
Szymon Augustyniak
Jedna trzecia brytyjskich pracodawców przewiduje, że ich wymagania względem umiejętności pracownika zmienią się w sposób drastyczny w ciągu najbliższych dwóch lat. Problemem są jednak nie tylko kwalifikacje ale i brak rąk do pracy. Rozwiązaniem – m.in. – stałe doszkalanie pracowników.
Stabilne bezrobocie
Wanda Żółcińska
W grudniu 2003 r. bezrobocie w strefie euro pozostało na takim samym poziomie jak w listopadzie i wyniosło 8,8%.
Earthlink tnie i oursource'uje
Daniel Cieślak
Władze amerykańskiego dostawcy usług internetowych Earthlink planują zwolnienie 1300 pracowników (czyli ponad 1/3 załogi). Redukcje przewidziano na drugi kwartał br.
Diablo nielojalni i piekielnie zmotywowani
Szymon Augustyniak
Według raportu Walker Information, zatytułowanego 'Lojalność i etyka w miejscu pracy' tylko 20% pracowników działów informatycznych uważa się za prawdziwie lojalnych członków załogi (czyli, według przyjętych przez badaczy kryteriów - zamierza przez co najmniej dwa najbliższe lata pracować i udzielać się w obecnej firmie). To 10 punktów proc. poniżej średniej dla wszystkich amerykańskich grup zawodowych.
Wyspiarze w poszukiwaniu pracy: Londyn albo reszta świata
Szymon Augustyniak
W maju br. 31% ankietowanych Brytyjczyków – pracowników i poszukujących pracy - planowało zmianę miejsca pracy połączoną ze zmianą miejsca zamieszkania w ciągu najbliższego roku. 30% dalszych – rozważało taką możliwość. Najpopularniejszym celem wędrówek pozostaje Londyn, ale wielu opuściłoby Wyspy albo i nawet Europę.
Wzrosło bezrobocie w USA
Wanda Żółcińska
W maju br. w USA bezrobocie wzrosło do poziomu najwyższego od niemal dziewięciu lat.
Internauci szukają pracy
Szymon Augustyniak
Według danych zebranych przez Nielsen/NetRatings, w kwietniu br. na serwisach pośrednictwa pracy zalogowało się ponad 17 mln amerykańskich internautów, czyli 13% wszystkich, którzy odwiedzili w tamtym miesiącu Sieć. Pracy w sieci szukała ponad jedna czwarta menedżerów i osób z wykształceniem technicznym.
Marzenia studentów
Wanda Żółcińska
Europejscy studenci MBA najbardziej chcieliby pracować dla McKinsey’a, BAE Systems i The Boston Consulting Group – wynika z badań przeprowadzonych przez Universum Communications.
Więcej bezrobotnych w Eurolandzie
Szymon Augustyniak
W lutym bezrobocie w strefie euro wzrosło do 8,7%, podało biuro Eurostat, bez pracy pozostawało 12,1 mln osób; w całej Unii według dostępnych danych bezrobotnych jest około 14,2 mln osób.
AOL znów zwalnia
Daniel Cieślak
Firma America Online, "internetowa" część koncernu AOL Time Warner, zwolniła 420 pracowników z amerykańskiej załogi call centers. Zwolnienia są częścią planu restrukturyzacyjnego przeżywającego poważne problemy finansowe koncernu.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »