Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
analityka danych
Temat: analityka danych
Materiał promocyjny
U progu analitycznej ekonomii
Computerworld
Analityka jest dziś obecna w każdej dziedzinie gospodarki, napędza innowacje i umożliwia transformację procesów biznesowych i usług publicznych.
Materiał promocyjny
Nowi władcy danych
Lenovo
Dane pozyskiwane w czasie rzeczywistym, przetwarzane i prezentowane w prosty i skuteczny sposób stanowią jasny cel dla CIO: im lepsze dane, tym lepsze decyzje biznesowe. Ale kto jest właścicielem tych danych? A co ważniejsze, kto powinien korzystać z ich wartości?
Materiał promocyjny
Uniwersytet stanowy Karoliny Północnej pomaga ograniczać wpływ zmian klimatycznych na żywność i wodę dzięki sztucznej inteligencji
Lenovo
Wpływ zmian klimatu można odczuć na całym świecie i na różne sposoby - od dłuższego, gorącego lata po zwiększoną kwasowość wody w oceanach i zanikanie lodu morskiego. Ale być może najważniejszą konsekwencją jest zasadniczy wpływ na globalną podaż żywności i wody. Rolnictwo odpowiada za około 70% całkowitego światowego zużycia słodkiej wody, ale wahania temperatury i opadów zwiększają potencjał suszy i powodzi na całym świecie. Nawet najmniejsze zmiany środowiskowe można odczuć w całym łańcuchu dostaw żywności i rolnictwa.
Materiał promocyjny
Analityka Big Data: SAS odpowiada na najważniejsze pytania swoich klientów
Lenovo
Nigdy wcześniej tak wiele urządzeń, osób i rzeczy nie było podłączonych do internetu. Nigdy wcześniej też nie wygenerowano tak dużej ilości danych. Istnieje ogromna wiedza, którą można uzyskać ze wszystkich tych danych. Jednak tam, gdzie są dane, potrzebna jest analityka. Dane bez analityki to wartość, która nie została jeszcze zrealizowana. SAS pomaga swoim klientom przekształcać dane w wiedzę od ponad 40 lat. Ma klientów w ponad 83 tys. lokalizacji. To m.in. 94 ze 100 najlepszych firm w rankingu Fortune Global 500® 2016.
Cyfrowa transformacja postępuje dzięki dojrzewaniu środowisk IT
Piotr Pietruszyński
Według badania przeprowadzonego przez polski oddział IDC na zlecenie Dell EMC, cyfrowa transformacja dotyka już blisko ¾ przedsiębiorstw w Polsce. Jej efektami są m.in. rosnące znaczenie informatyki i poprawa pozycji działów IT w firmach.
Raport Eurostatu obnaża słabość polskich firm
Janusz Chustecki
Jak wynika z danych opublikowanych przez Eurostat, w ubiegłym roku zaledwie 6% polskich firm analizowało duże zbiory informacji. To bardzo słaby wynik, który daje nam przedostatnie miejsce w unijnym rankingu.
Biznes potrzebuje analityki – podsumowanie 23. edycji SAS Forum Polska
CXO
Szóstego listopada w hotelu Hilton w Warszawie odbyło się najważniejsze spotkanie ekspertów, praktyków i użytkowników analityki biznesowej w Polsce. Wydarzenie zgromadziło około 900 gości – przedstawicieli biznesu, administracji publicznej i sektora akademickiego. Motywem przewodnim konferencji była rola analityki biznesowej w budowaniu nowoczesnej gospodarki opartej na danych.
Materiał promocyjny
Cyfrowa transformacja biznesu z firmami: Lenovo, Intel i SAP
Lenovo
Większość nowoczesnych firm prowadzi obecnie projekty cyfrowej transformacji, które nie tylko pomogą im zachować konkurencyjność na coraz bardziej nasyconym i szybko ewoluującym rynku, lecz także umożliwią bardziej strategiczne działanie oraz dostarczanie klientom doświadczeń wyższej jakości. Przeprowadzone w tym roku badanie Gartner CIO Agenda pokazało, że analityka i systemy klasy ERP znajdują się na szczycie listy priorytetów dyrektorów informatyki. Wysiłki transformacyjne w tych obszarach wymagają od organizacji obsłużenia dużych ilości danych. Tylko w ten sposób można uzyskiwać nowe informacje i pogłębiać wiedzę oraz udoskonalać procesy decyzyjne.
Materiał promocyjny
Analityka zmienia świat – SAS Forum 2017
Computerworld
Coraz bardziej powszechny dostęp do danych i zaawansowanych metod analitycznych ma istotny wpływ na rozwój współczesnej gospodarki i życie każdego z nas. Kompleksowe i innowacyjne wykorzystanie danych decyduje dziś o bezpieczeństwie i konkurencyjności przedsiębiorstw oraz satysfakcji ich klientów. Człowiek nie jest w stanie przetworzyć ogromnych ilości informacji, które zalewają przedsiębiorstwa każdego dnia. Niezbędne jest wsparcie maszyn i systemów analitycznych, które stają się coraz bardziej zdolne do samodzielnego rozumowania. Trendy w rozwoju analityki biznesowej oraz przykłady jej innowacyjnych zastosowań będą tematem konferencji SAS Forum 2017, która odbędzie się 6 listopada w Warszawie.
Materiał promocyjny
Analityka wkracza pod biznesowe strzechy
Jakub Kuchnio
Rozwiązania analityczne są dziś traktowane jako podstawowe narzędzie biznesowe. Wspierają funkcjonowanie dużych, średnich i małych organizacji we wszystkich branżach – pomagają rozwijać biznes, optymalizować procesy oraz poprawiać relacje z klientami. Pełnię swoich możliwość osiągają jednak dopiero kiedy pracują – tak jak platforma SAP HANA – w czasie rzeczywistym.
Materiał promocyjny
Połącz biznes i technologię dzięki systemom kongnitywnym
Jakub Kuchnio
W trakcie konferencji Watson Warsaw Summit 2017 zaprezentujemy najciekawsze wdrożenia, pokazujące, jak zmienia się biznes dzięki technicznemu know-how. W jednym miejscu spotkacie Państwo ekspertów IBM zajmujących się systemami kognitywnymi, bezpieczeństwem danych, rozwiązaniami marketingowymi – jednym słowem wszystkimi dziedzinami, bez których nie można dziś mówić o cyfrowej transformacji.
Materiał promocyjny
Analityka w amerykańskim stylu – jak sieć Starbucks wzbogaciła swoje menu o duże zbiory danych
Jakub Kuchnio
„Every breath you take… Every move you make… Every step you take… I'll be watching you”. Refren hitu zespołu The Police z lat 80. ubiegłego wieku przychodzi nam na myśl, ilekroć uzmysłowimy sobie, jak wygląda proces interakcji sprzedawców detalicznych z konsumentami w erze wszechobecnej cyfryzacji. Dziś firmy z całego świata poświęcają ogromne ilości zasobów, aby monitorować i analizować zachowanie klientów, a tym samym zapewniać jak najwyższy poziom obsługi i osiągać maksymalne przychody.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »