Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
telewizja
Temat: telewizja
Olbrzym LCD od Samsunga
Sebastian Górski
Samsung Electronics poinformował o kolejnym rekordzie - zaprojektowaniu gigantycznego panelu TFT-LCD o przekątnej 57 cali, przeznaczonego do telewizorów HDTV.
Telewizor z Windows XP
Daniel Cieślak
Brazylijska firma Itautec Philco zaprezentowała 20-calowy telewizor, który może służyć do surfowania po Internecie. Co więcej, telewizor pracuje pod kontrolą systemu Windows, ma wbudowany prosty edytor tekstowy, potrafi też otwierać dokumenty pakietu Office.
Dźwiękowa e-reklama w Polsce się nie sprawdza
Anna Meller
Polscy użytkownicy Sieci z irytacją reagują na reklamę internetową z dźwiękiem – wskazują rodzime sieci reklamowe. IAB Polska zaznacza, że zdarzyły się już przypadki bardzo negatywnej reakcji na taką formę marketingową. Obecnie formy dźwiękowe stanowią ok. 1% wszystkich rodzajów e-reklamy. Nic nie wskazuje na to, aby ten odsetek się powiększył.
ATI w cyfrowym domu
Juliusz Kornaszewski
Comdex stał się areną, na której kanadyjski koncern ATI zaprezentował oprogramowanie pozwalające przekształcić karty All-in-Wonder w platformy graficzne pełniące funkcję domowych wideoserwerów.
Microsoft uśmierci pop-upy?
Anna Meller
Ostatnie zapewnienia Microsoftu, że w przeglądarce Internet Explorer pojawi się opcja blokowania reklam typu pop-up wstrząsnęła środowiskiem reklamodawców i wydawców treści. Jeżeli taka funkcja będzie ustawiona jako domyślna, to najprawdopodobniej pożegnamy się już z taką formą marketingową.
USA: Zaczyna się druga dobra passa dotcomowa?
Anna Meller
Zwiększył się udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym w Stanach Zjednoczonych. Zwłaszcza drugi kwartał okazał się dla branży internetowej wyjątkowo przychylny – wskazują wyniki raportu opracowanego przez IAB oraz dział Monitor-Plus firmy Nielsen Media Research. Amerykanie zapowiadają nadejście drugiego dotcomowego boomu.
E-reklama w coraz lepszej kondycji
Anna Meller
Przychody z tytułu internetowego marketingu wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach br. o 10,5% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – wskazuje raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau. Co więcej, nastąpiło ciekawe przetasowanie w formach reklamy: bannery tracą na popularności, za to zwiększa się wykorzystanie płatnych odnośników.
Vectra + Dami, będzie rewolucja w cenach dostępu do Sieci?
Anna Meller
Na rynku telewizji kablowej umacnia się Vectra, która przejęła Dami – radomskiego operatora kablówki. Dla nas ważne jest to o tyle, że obie firmy świadczą usługi dostępu do Internetu. Ich alians będzie poważną konkurencją dla innych operatorów.
Internet wygrywa z telewizją
Anna Meller
Zwiększa się czas spędzany w Internecie – wynika z badania NOP przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii. Jest to przede wszystkim zasługa łączy szerokopasmowych. Ich posiadacze surfują dłużej i częściej. Internet skutecznie odbiera telewizji widzów.
Rozmowy bez limitów z Ameryką
Adam Urbanek
Firma telekomunikacyjna Dyad Group rozpoczyna świadczenie tanich długodystansowych usług telefonicznych w Polsce, oferując w abonamencie od 200 złotych, nietaryfikowane i nielimitowane połączenia głosowe ze Stanami Zjednoczonymi i Kanadą.
Nadchodzi drugi czas świetności e-reklamy
Anna Meller
Po załamaniu się dotcomowej potęgi przez ostatnie trzy lata reklama internetowa walczyła o przetrwanie. Wygląda na to, że rynek doczekał się w końcu lepszych czasów – podkreślają analitycy PricewaterhouseCoopers.
Call center dla małych i średnich firm z 3Com
Tomasz Janoś
Firma 3Com poinformowała o nawiązaniu współpracy z firmą EasyRun. Zgodnie z podpisana umową 3Com wykorzystuje oprogramowanie contact center EPICLite firmy EasyRun w rozwiązaniach telefonii sieciowej 3Com NBX.
Poprzednia
strona
1
...
12
13
14
15
16
...
21
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »