Call center dla małych i średnich firm z 3Com

Firma 3Com poinformowała o nawiązaniu współpracy z firmą EasyRun. Zgodnie z podpisana umową 3Com wykorzystuje oprogramowanie contact center EPICLite firmy EasyRun w rozwiązaniach telefonii sieciowej 3Com NBX.

Oprogramowanie EPICLite firmy EasyRun jest stosowane w systemie 3Com eXchange Call Center, opartym na platformie telefonii sieciowej 3Com NBX. eXchange Call Center ma umożliwiać małym i średnim firmom wdrażanie call center. Jak informuje producent 3Com eXchange Call Center umożliwia znaczną redukcję czasu oczekiwania na połączenie, dzięki czemu poważnie obniżają się koszty dostępu do sieci.

Oprogramowanie EPICLite jest obecnie sprzedawane w zestawie rozwiązań 3Com eXchange Call Center, w skład którego wchodzą produkty 3Com Networked Telephony Solution (system VCX V7000 IP i centralka NBX 100 Communications System). Rozwiązanie 3Com eXchange Call Center jest dostępne w sprzedaży u ponad 500 partnerów i dystrybutorów firmy 3Com na całym świecie.

Miesiąc wcześniej 3Com poinformował o podpisaniu umowy o współpracy z Aspect Communications, która dotyczy wspólnego projektowania, sprzedaży i marketingu rozwiązań telefonii IP oraz systemów contact center dla przedsiębiorstw. Przyszłe produkty 3Com/Aspect mają łączyć rozwiązania 3Com Networked Telephony Solution z zestawem Aspect Uniphi.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200