Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
telewizja
Temat: telewizja
Genesys modernizuje contact centers
Paweł Szczepaniak
Genesys, spółka należąca do firmy Alcatel, poszerza gamę produktów IP, wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center. Ogłoszono również wsparcie narzędzi firmy dla Cisco CallManager.
Motorola dla 3G
Daniel Cieślak
Koncern Motorola zaprezentował nowy telefon komórkowy, przeznaczony do pracy w sieciach 3G - informuje serwis I4u.com. Model A925 wyposażono m.in. we wbudowany odtwarzacz plików MP3 i cyfrowy aparat fotograficzny.
Przez spam rosną koszta e-marketingu
Anna Meller
Coraz więcej legalnie przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej ofert marketingowych jest blokowanych przez systemy antyspamowe. Jak wskazuje badanie Jupiter Research firmy korzystające z tej formy promocji do 2008 roku stracą do 419 mln USD – wskazuje Center for Media Research.
Polska: 1,6 mln użytkowników szerokiego pasma
Anna Meller
Jak poinformowała Polska Agencja Prasowa, Ministerstwo Infrastruktury szacuje, że w ciągu najbliższych trzech lat liczba osób korzystających z usług szerokopasmowego dostępu do Internetu wzrośnie do 1,6 mln. Rozwój infrastruktury ma po części być finansowany z funduszy unijnych.
RAD na CeBIT 2004
Paweł Szczepaniak
Karta PMC pozwalająca na przesyłanie ruchu TDM przez protokół IP, bezprzewodowy multiplekser punkt-punkt AirMux-108 oraz rozwiązania do konwersji Ethernet over SDH/SONET i PDH to nowe produkty, które izraelska firma RAD zaprezentuje podczas wystawy CeBIT 2004 w Hanowerze.
Jak zachowują się wskaźniki e-reklamy?
Anna Meller
Firma DoubleClick przedstawiła poziom wskaźników CTR i VTR oraz rozkład zainteresowania poszczególnymi formatami reklamy internetowej w czwartym kwartale minionego roku. Okazuje się, że CTR statycznych form spada, natomiast rośnie w przypadku reklamy typu rich media.
Nasz rząd nie stymuluje rozwoju Internetu
Anna Meller
Interactive Advertising Bureau przygotowuje się do zakrojonych na szeroką skalę działań na rzecz zaktywizowania rynku interaktywnego w Polsce. W wywiadzie dla Internet Standard Dominik Kaznowski, wiceprezes IAB Polska zdradza plany stowarzyszenia, jednocześnie wskazując najsłabsze punkty działań rządowych w naszym kraju i prognozy rynkowe na najbliższy rok.
DoubleClick z zyskiem
Anna Meller
Znane są już wyniki finansowe DoubleClicka. Firma osiągnęła 72,9 mln USD przychodu w czwartym kwartale 2003 roku, co stanowi o 10% więcej w porównaniu z analogicznym okresem 2002 roku.
Pop-upy nie będą od razu blokowane
Anna Meller
W przygotowywanej wersji Internet Explorera zapowiadana wcześniej funkcja blokowania reklam otwierających się w dodatkowych okienkach przeglądarki nie będzie ustawiona domyślnie jako włączona. Przynajmniej takie ustawienia zaimplementowano w wersji beta nowego IE.
Politechnika Gdańska uruchomiła telewizję internetową
Anna Meller
Gdańska uczelnia posiada własną internetową telewizję – ATvPG. Jej celem ma być popularyzacja nauki oraz samej Politechniki. Operatorem telewizji jest Katedra Systemów Multimedialnych na wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki (ETI).
E-marketing coraz ważniejszy
Anna Meller
Amerykańscy specjaliści ds. promocji online wskazują, że Internet staje się coraz istotniejszym kanałem dla reklamowania produktów i usług. Większość marketingowców zaznacza jednak, że ich zaangażowanie w e-promocję jest wciąż zbyt małe.
Cyfrowy Aster
Paweł Szczepaniak
Aster, sieć kablowa i internetowa działająca głównie w Warszawie, rozpoczęła sprzedaż usług telewizji cyfrowej przy wykorzystaniu technologii cyfrowych dekoderów Motoroli DVi1000. Pierwszym produktem oferowanym w tej technologii jest HBO MaxPak.
Poprzednia
strona
1
...
9
10
11
12
13
...
21
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »