Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
sztuczna inteligencja
Temat: sztuczna inteligencja
Unijne organy nadzorcze chcą zakazu rozpoznawania twarzy w przestrzeni publicznej
Grzegorz Kubera
Unijne organy nadzorujące EROD i EIOD twierdzą, że zakaz jest potrzebny, jeśli chcemy zachować wolność. Potrzebne jest za to stworzenie ram prawnych, zorientowanych na człowieka w erze sztucznej inteligencji i algorytmów.
Wdrażanie AI w firmach utrudnia brak umiejętności
Grzegorz Kubera
Firmy coraz chętniej wdrażają i otwierają się na sztuczną inteligencję, ale brakuje specjalistów, którzy przeprowadzą odpowiednie implementacje i dysponują odpowiednimi umiejętnościami. Firma szkoleniowa O’Reilly twierdzi, że brak specjalistów ds. AI jest bardzo duży.
UE chce wprowadzić kary za nadużywanie sztucznej inteligencji
Grzegorz Kubera
Kary byłyby podobne do tych, które dotyczą RODO. Unia Europejska chce, aby wykorzystywanie sztucznej inteligencji było zabronione w celu masowej inwigilacji lub do oceniania zachowań społecznych.
Podcast
Czy AI ma osobowość prawną?
Grzegorz Stech
Publikujemy drugą część podcastu o legislacyjnych aspektach wdrożenia AI w organizacjach. W tym odcinku skupiamy się między innymi na odpowiedzialności za błędy, relacji człowiek- sztuczna inteligencja i możliwości ochrony własności intelektualnej AI.
Oracle stawia na chmurę i AI
Grzegorz Stech
Powstaje Oracle Cloud Platform & AI Services - nowa organizacja w Oracle, skoncentrowana na chmurze i Sztucznej Inteligencji. Zmiana potwierdza, jakie będą priorytety technologiczne na rynku. To kolejny wielki gracz, który zamierza nie spóźnić się na ten pociąg.
Centrum badawcze Intela stawia na AI
Grzegorz Stech
Intel rozbudowuje swoje centrum B+R w Gdańsku i stawia mocno na projekty związane z rozwojem Sztucznej Inteligencji czy pojazdów autonomicznych.
AI jako cyfrowy współpracownik
Grzegorz Kubera
Firmy stawiają na sztuczną inteligencję, a w ostatnim czasie coraz popularniejszy staje się tzw. cyfrowy współpracownik. AI na dobre zadomowiła się na rynku i jeśli chcemy budować przewagę konkurencyjną, powinniśmy rozważyć zatrudnienie jej na pełen etat.
Wirus szaleje, więc zadbajmy o cyberodoporność
Ludwik Krakowiak
Biznes dobrze zapamięta mijający rok, a wpływ pandemii, nawet po jej zakończeniu, będziemy odczuwać jeszcze przez lata. W kontekście cyberbezpieczeństwa również można mówić o erze przed- i post-covidowej.
Data Driven Innovation - innowacje karmią się danymi
Ludwik Krakowiak
O wyzwaniach związanych z przetwarzaniem danych i uzyskiwaniem z nich korzyści dla organizacji opowiadali prelegenci konferencji Data Driven Innovation, zorganizowanej przez redakcję „Computerworlda”.
Polski specjalista od SI – utalentowany, niekomunikatywny, niedostosowany do rynku
Ludwik Krakowiak
Udział ekspertów od sztucznej inteligencji do ogółu zatrudnionych plasuje Polskę na dalekim, 24. miejscu w gronie państw unijnych. Co więcej, pracujący w Polsce specjaliści w większości dysponują kompetencjami, na które na naszym rynku nie ma zapotrzebowania, a brakuje im umiejętności miękkich, takich jak komunikatywność i praca zespołowa, których znaczenie będzie rosło.
Polityka rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce przyjęta
Ludwik Krakowiak
Komitet Rady Ministrów ds. Cyfryzacji przyjął „Politykę rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce”. Dokument określa działania i cele w zakresie rozwoju SI w Polsce w różnych perspektywach czasowych.
Jak sztuczna inteligencja pomaga w profilowaniu reklam
Marcin Bieńkowski
Każdy sklep internetowy, jak i stacjonarny musi jak najlepiej dopasować ofertę do swoich klientów. Standardem stały się rabaty i promocyjne akcje specjalne. Wykorzystywane są też różne kanały dotarcia do potencjalnych klientów, w tym portale społecznościowe, czy współdziałanie z tzw. influencerami z Instagrama i YouTube’a. Jednak, aby te narzędzia zadziałały potrzebny jest indywidualny profil klienta, a w tym pomóc może sztuczna inteligencja.
Poprzednia
strona
1
...
12
13
14
15
16
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »