Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
service desk
Temat: service desk
Innowacyjny IT service desk
Polskie firmy inwestują w zespoły wsparcia IT
Service desk sprawnie zarządzany
Marcin Marciniak
Organizacja service desku i zarządzania firmowymi zasobami nigdy nie należy do prostych zadań, szczególnie w większej skali. Przedstawiamy typowe problemy i sposoby ich rozwiązania.
HelpDesk czy ServiceDesk?
Kamil Folga
Sprawne działanie usług IT jest podstawą funkcjonowania każdej organizacji. W przypadku, gdy realizowane są proste usługi dotyczące rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników, mówimy o mechanizmach HelpDesk. Gdy natomiast rozważamy szerszy zakres usług, wykraczający ponad techniczne zagadnienia, dodatkowo zawierający metodologię zarządzania usługami IT, mówimy o funkcjonalności ServiceDesk.
Pięciu użytkowników z piekła rodem
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Pracownicy działów IT odpowiedzialni są za prawidłowe funkcjonowanie całego środowiska IT. Ten skomplikowany system to jednak również użytkownicy. Dla typowych informatyków jakikolwiek kontakt z użytkownikami często bywa denerwujący. Przedstawiamy pięć najgorszych typów użytkowników, których można spotkać w każdej firmie.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »