Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
rok 2009
Temat: rok 2009
Czy freelancing w IT w Polsce się opłaca
Rok pełen niepewności w branży IT
Aktywne IT na trudne czasy
Rafał Bednarek
Polskę ominęło spowolnienie gospodarcze. Sytuacja ekonomiczna jest jednak w dalszym ciągu niestabilna, a globalizacja nie pozwala nam ogłosić końca epoki "zaciskania pasa". Konieczność przywracania równowagi w finansach publicznych i coraz bardziej rygorystyczne regulacje nadzorców rynków finansowych oraz ryzyko powrotu recesji powodować będą konieczność trzymania w ryzach budżetów firm, w tym IT.
Czy polska branża IT jest innowacyjna?
Borys Czerniejewski
W tym roku po raz pierwszy prezentujemy analizę nakładów na prace badawczo-rozwojowe ponoszone przez firmy IT. Przedstawione tu wyniki są więc obarczone pierworodnym błędem początków każdej działalności, i to zarówno w zakresie metodyki, jak i danych, czyli odpowiedzi udzielanych przez respondentów.
Kryzys, kryzys i po kryzysie dla CIO
Krzysztof Skrupski
Co ma zrobić CIO, któremu zarząd "zabrał" w czasie kryzysu środki na rozwój i nie chce ich teraz "oddać"? Jak ma działać i w jaki sposób przekonywać dysponentów pieniędzy do powrotu do czasów, kiedy mógł kupować rozwiązania IT? W jaki sposób ma przekonać biznes, że IT jest potrzebne do rozwoju i ekspansji na nowe rynki, dlaczego biznes ma wyłożyć środki na nowe "zabawki" dla CIO?
Perspektywy polskiego rynku telekomunikacyjnego na 2010 r.
(aja)
W 2009 r. wartość rynku telekomunikacyjnego w Polsce zmniejszyła się o ponad 3%. Mimo, iż był to pierwszy spadek w historii polskiej telekomunikacji. Zdaniem uczestników rynku szansa na odbicie jest już w 2010 r.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »