Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
przedsiębiorstwo
Temat: przedsiębiorstwo
CRM w EC Będzin
Computerworld
Będzińska spółka wdrożyła system do zarządzania relacjami z klientem - Logotec CRM 9000 Web Edition Standard obejmujący 50 stanowisk.
Stawka większa... i mniejsza
Szymon Augustyniak
Według raportu przedstawionego przez firmę Compuware 64% przedsiębiorstw nie przeprowadza oceny ryzyka awarii aplikacji przed wdrożeniem nowego systemu. Abnegacja kierownictwa biznesowego powoduje ponadto, że firmowi informatycy rzucają się z motyką na słońce próbując dokonać niemal pełnego testu aplikacji. Co jest przedsięwzięciem nierealnym.
Drgnęło w intranetach
Szymon Augustyniak
Poprawa sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw skłania wiele z nich do podjęcia wstrzymanych lub zarzuconych wcześniej prac nad firmowym intranetem. Oglądanie "zamrożonych" najczęsciej przed trzema laty portali korporacyjnych sprawia już bowiem wręcz przykrość.
Microsoft stawia na oprogramowanie ERP
Józef Muszyński
W ubiegłym tygodniu Microsoft określił mapę drogową dla swoich aplikacji biznesowych oraz kierunki prac projektowych w obszarze produktów ERP.
EMC: zarządzanie cyklem życia informacji
Józef Muszyński
Firma EMC udostępniła nowe rozwiązania z dziedziny zarządzanie cyklem życia informacji - EMC Proven Solutions do poczty elektronicznej oraz archiwizacji i odzysku treści, nowa funkcjonalność platformy w zakresie zgodnego z wymogami zarządzania danymi oraz rozbudowane usługi klasyfikacji danych.
Testowanie z priorytetem
Computerworld
Compuware wprowadziła na rynek nową wersję zestawu narzędziowego do testowania funkcjonalnego aplikacji - QACenter Enterprise Edition 5.0. Zawarte w pakiecie nowe funkcje pozwalają na pełniejszą kontrolę realizacji projektów w kontekście wymagań biznesowych.
Call center dla małych i średnich firm
Adam Urbanek
Genesys i IBM uzgodniły sposób udostępniania systemów call center dla małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy mają zamiar przygotować łatwe w zarządzaniu centra obsługi klienta.
Polska synteza mowy TTS
Adam Urbanek
11 maja 2004 r. Qumak-Sekom SA zaprezentował po raz pierwszy w Polsce najnowszą wersję komputerowej syntezy mowy TTS (Test To Speech) firmy Acapela Group. Nowa technologia pozwala na zamianę w czasie rzeczywistym tekstu na mowę, z uwzględnieniem charakterystycznych cech języka polskiego. Prezentacja miała miejsce podczas konferencji „Indywidualna obsługa masowego klienta” w Warszawie organizowanej przez Qumak.
Raporty na Linuksie
Computerworld
Business Objects przygotowała nową wersję wprowadzonego w styczniu pakietu Crystal Enterprise 10, dedykowaną dla platformy Red Hat Enterprise Linux.
IBM: nowa wersja DB2 Information Integrator
Jarosław Ochab
Koncern przygotowuje nowe narzędzia o nazwie Masala, które mają ułatwić wyszukiwanie informacji z korporacyjnych, heterogenicznych źródeł danych.
SURPASS hiE 9200
Adam Urbanek
Wprowadzana obecnie przez Siemensa platforma SURPASS hiE 9200 umożliwia wdrażanie nowych usług, które operator telekomunikacyjny już ma lub wkrótce będzie mógł je oferować w swej sieci.
e-Telko świadczy usługi B2B w Warszawie
Adam Urbanek
Firma e-Telko jako pierwsza w kraju zaproponowała lokalnym operatorom oraz przedsiębiorstwom stacjonarne usługi telekomunikacyjne w systemie przedpłaty (prepaid) – używane do tej pory wyłącznie w telefonii komórkowej. Zakres i realizacja usług przez firmowy prefiks 1053 wymaga podpisania stosownej umowy z operatorem.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
...
52
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »