Call center dla małych i średnich firm
- Adam Urbanek,
- 16.06.2004, godz. 16:08
Genesys i IBM uzgodniły sposób udostępniania systemów call center dla małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy mają zamiar przygotować łatwe w zarządzaniu centra obsługi klienta.
Pakiet usług Genesys w połączeniu z produktami IBM (WebSphere Voice Server, DB2 Universal Database oraz IBM eServer) został zaprojektowany specjalnie dla małych i średnich firm. Może on pomóc przedsiębiorstwom przekierowywać zapytania klientów do pożądanych przez nich informacji dzięki procedurom samoobsługowym lub z asystą konsultanta (agenta firmy). Pierwsze rozwiązania są ukierunkowane na potrzeby firm z sektora finansowego i opieki zdrowotnej.
Rozwiązania Genesys i IBM mają pozwolić małym i średnim firmom na migrowanie z przestarzałych technologii, takich jak automatyczna dystrybucja rozmów telefonicznych ACD (Automatic Call Distribution), do bardziej wyrafinowanych sposobów przekierowywania.