Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Imagine Cup 2009: sukcesy i sukcesy in spe
Szymon Augustyniak
Z pięciu szans na premiowane nagrodami podium w światowych finałach Imagine Cup 2009, polskie zespoły wykorzystały trzy. Przed wszystkimi zespołami startującymi w Imagine Cup nadal szansa na wdrożenie ich projektów.
Grozi nam powódź e-odpadów?
Ludwik Krakowiak
Jeśli nie zostaną wdrożone efektywne metody kontroli transportu elektronicznych odpadów, kraje rozwijające się staną się światowym wysypiskiem zużytego sprzętu - ostrzegają analitycy firmy Gartner w najnowszym raporcie.
Polskie firmy chętnie sięgają po metody wywiadu gospodarczego
Adam Jadczak
Większość menedżerów zajmujących się bezpieczeństwem w polskich firmach przyznaje, iż korzysta z usług wywiadowni gospodarczych. Uznają bowiem, że sprawdzanie partnerów biznesowych zwiększa bezpieczeństwo prowadzonej przez ich firmy działalności.
Parametry śmietanki
Szymon Augustyniak
Posiadanie tytułu przyznanego przez ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) to wymóg w ponad jednej trzeciej ofert pracy dla wyższej kadry finansowej.
CSR i PR - bez pokrewieństwa, bez miłości
Iwona Kuraszko
Corporate Social/Stakeholder Responsibility - korporacyjna społeczna odpowiedzialność - i Public Relations - relacje z otoczeniem, publicznością - jako odrębne funkcje przedsiębiorstwa wydają się toczyć spór o sprawowanie nad sobą kontroli. Przewagę zyskuje zdecydowanie PR, tymczasem analiza celów i potencjału obu funkcji nakazuje przyznać, jeśli nie prymat, to bezwzględnie autonomię i niezależność koncepcji CSR.
Internet w Polsce wolny ale drogi
Ludwik Krakowiak
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju opublikowała raport dotyczący dostępu do Internetu w 30 państwach członkowskich. Jak wynika z badania, Polacy nie dość, że korzystają z najwolniejszych połączeń, to są jeszcze słono za nie płacą. Co ciekawe, jeszcze miesiąc temu Urząd Komunikacji Elektronicznej prezentował wyniki zdecydowanie korzystniejsze.
Odpowiedzialny biznes - sprawny i mało zaangażowany
Szymon Augustyniak
Tylko 34% pracowników uważa, że inwestycje polskich firmy w CSR wynikają ze szczerze wyznawanych wartości i zasad.
Nowe terminy konkursów w Programie Innowacyjna Gospodarka
Monika Tomkiewicz
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości opublikowała na swojej stronie internetowej zaktualizowany harmonogram uruchamiania konkursów w ramach działań realizowanych w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka.
Internet ważniejszy niż jedzenie
Ludwik Krakowiak, Dominik Błaszczykiewicz
Brytyjczycy w warunkach tzw. kryzysu kredytowego są bardziej skłonni do ograniczania wydatków na żywność, niż na dostęp do Internetu - wynika tak z badań przeprowadzonych przez operatora telekomunikacyjnego O2. Pogląd ten podziela 67 procent ankietowanych rodzin, podczas gdy tylko 24 procent odrzuca możliwość oszczędzania na żywności.
Fala dociera do IT
Szymon Augustyniak
Kryzys gospodarczy odbije się wyraźnie na branży IT w Europie Środkowej i Wschodniej. O wzrosty na największych rynkach regionu - Polski, Ukrainy i Rosji - w 2009 roku będzie bardzo trudno - stwierdzają analitycy PMR.
Zielonooki marketing
Szymon Augustyniak
Marketingowcy chcieliby proekologicznego nastawienia firm, ale biznes podziela ich entuzjazm w umiarkowanym stopniu.
Problem z polskim broadbandem
Computerworld
Wraz z publikacją ósmej edycji raportu Światowego Forum Ekonomicznego zatytułowanego "The Global Information technology Report 2008-2009" w polskiej prasie pojawiły artykuły bijące na alarm. Czy faktycznie jest aż tak źle?
Poprzednia
strona
1
...
5
6
7
8
9
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »