Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Dobrze mieć w pracy sieć bezprzewodową
Szymon Augustyniak
WLAN się sprawdza: po pierwsze podnosi produktywność, po drugie - zwiększa się zadowolenie z jakości pracy u pracowników.
Przez spam rosną koszta e-marketingu
Anna Meller
Coraz więcej legalnie przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej ofert marketingowych jest blokowanych przez systemy antyspamowe. Jak wskazuje badanie Jupiter Research firmy korzystające z tej formy promocji do 2008 roku stracą do 419 mln USD – wskazuje Center for Media Research.
Jak zachowują się wskaźniki e-reklamy?
Anna Meller
Firma DoubleClick przedstawiła poziom wskaźników CTR i VTR oraz rozkład zainteresowania poszczególnymi formatami reklamy internetowej w czwartym kwartale minionego roku. Okazuje się, że CTR statycznych form spada, natomiast rośnie w przypadku reklamy typu rich media.
Nasz rząd nie stymuluje rozwoju Internetu
Anna Meller
Interactive Advertising Bureau przygotowuje się do zakrojonych na szeroką skalę działań na rzecz zaktywizowania rynku interaktywnego w Polsce. W wywiadzie dla Internet Standard Dominik Kaznowski, wiceprezes IAB Polska zdradza plany stowarzyszenia, jednocześnie wskazując najsłabsze punkty działań rządowych w naszym kraju i prognozy rynkowe na najbliższy rok.
DoubleClick z zyskiem
Anna Meller
Znane są już wyniki finansowe DoubleClicka. Firma osiągnęła 72,9 mln USD przychodu w czwartym kwartale 2003 roku, co stanowi o 10% więcej w porównaniu z analogicznym okresem 2002 roku.
Pop-upy nie będą od razu blokowane
Anna Meller
W przygotowywanej wersji Internet Explorera zapowiadana wcześniej funkcja blokowania reklam otwierających się w dodatkowych okienkach przeglądarki nie będzie ustawiona domyślnie jako włączona. Przynajmniej takie ustawienia zaimplementowano w wersji beta nowego IE.
Mistrzowie reputacji
Wanda Żółcińska
General Electric jest najbardziej szanowaną firmą na świecie, zaś Bill Gates cieszy się największym szacunkiem wśród liderów biznesu - w rankingu Financial Times i PricewaterhouseCoopers.
E-marketing coraz ważniejszy
Anna Meller
Amerykańscy specjaliści ds. promocji online wskazują, że Internet staje się coraz istotniejszym kanałem dla reklamowania produktów i usług. Większość marketingowców zaznacza jednak, że ich zaangażowanie w e-promocję jest wciąż zbyt małe.
Nie będzie rozstania z pop-upami?
Anna Meller
Na rynku pojawia się coraz więcej rozwiązań blokujących wyskakujące w nowych okienkach reklamy. Latem w Internet Explorerze pojawi się też taka opcja. Wydawcy online są zaniepokojeni tym faktem. Tymczasem DoubleClick pociesza, że przygotowuje oprogramowanie, które pozwoli obejść blokadę pop-upów – podał New York Times.
Reklamy rodem z telewizji pojawią się w Internecie
Anna Meller
Firma Unicast zamierza przedstawić dzisiaj zupełnie nowy format reklamy, który może stać się przełomem dla marketingu elektronicznego. W Internecie zaprezentowane zostaną 30-sekundowe spoty telewizyjne, które, co ciekawe, nie będą się długo ładować na witrynie.
Nowy system reklam i konta pocztowe w Google
Anna Meller
Google jest w trakcie przygotowywania nowego systemu reklamowego, który będzie połączony z pocztą elektroniczną. Zdaniem wielu, to rozwiązanie ma przyczynić się do znacznego wzrostu przychodów wyszukiwarki. Co więcej, Google zamierza odebrać użytkowników portalom Yahoo! oraz MSN.
AD:TECH - Trendy w e-reklamie w 2004 roku
Anna Meller
Z przeprowadzonej wśród amerykańskich ekspertów od internetowego marketingu ankiety wynika, że w bieżącym roku największy nacisk reklamodawców położony zostanie na płatne odnośniki i reklamę stosowaną w listach poczty elektronicznej. Te formy uznane zostały za najbardziej skuteczne. Cieszyć może prognoza wzrostu wydatków na e-reklamę w tym roku.
Poprzednia
strona
1
...
20
21
22
23
24
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »