Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marka
Temat: marka
LG zmienia identyfikację wizualną - zaprezentowano nowe logo
Tech Data przyjmuje w Europie i w jednym z globalnych regionów markę TD SYNNEX
Wartości to fundament organizacji
Artur Sikorski
Wartości trzeba realizować, a nie tylko deklarować. Jeśli firma deklaruje nawet szlachetne wartości, ale ich nie realizuje, wcześniej czy później popada w kłopoty. Spójność wewnętrzna jest strategicznym zasobem każdej organizacji.
Europa wybrała socjalizm
Małgorzata Pokojska
Euro to projekt socjalistów, mający na celu spełnienie ich marzeń o scentralizowanym europejskim państwie – pisze Philipp Bagus, niemiecki ekonomista, w książce „Tragedia euro”, wydanej w 2011 r. przez Instytut Misesa.
Influencer marketing według LifeTube
Jan Mazurek
Coraz więcej marek korzysta z pomocy liderów opinii obecnych w mediach społecznościowych. Ta forma marketingu określana mianem influencer marketing bazuje na rozpoznawalności i pozycji osób zaangażowanych w promocję. Największa polska sieć to LifeTube, który zrzesza 490 twórców wideo posiadających ponad 80 milionów subskrypcji, generujących średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
Smartfony BlackBerry nie znikną całkowicie z rynku
Janusz Chustecki
Tydzień temu BlackBerry poinformował oficjalnie, że wycofuje się z rynku smartfonów. Minęło zaledwie kilka dni, a korporacja podjęła kolejną ważną decyzję. Postanowiła sprzedać chińskiej firmie TCL prawo do oznaczania produkowanych przez nią smartfonów nazwą BlackBerry. Parafrazując znane przysłowie można więc powiedzieć – umarła marka BlackBerry, nie żyje marka BlackBerry.
Samsung wprowadza nową markę
Władysław Kasicki
Samsung Business ma stać się marką kompleksowych rozwiązań biznesowych, skierowanych do potrzeb sektorów: sprzedaży detalicznej, edukacji, hotelarstwa i gastronomi oraz transportu i logistyki.
Intel zapowiada śmierć marki McAfee.
Janusz Chustecki
Na początek krótkie przypomnienie. Intel kupił firmę McAfee w połowie 2010 roku, płacąc za nią 7,68 mld USD. Wydawało się wtedy, że marka McAfee będzie dalej istnieć prze wiele kolejnych lat. Nic takiego – Intel poinformował dzisiaj (na odbywających się właśnie w Las Vegas targach CES 2014), że nie będzie w przyszłości oferować produktów opatrzonych tą marką.
CIO to świetna marka - spotkanie Klubu, 13 czerwca 2012
Wanda Żółcińska
Podczas czerwcowego spotkania Klubu CIO omawialiśmy temat kształtowania wizerunku dyrektora IT i całego działu.
Apple, Facebook i Google supermarkami
Monika Tomkiewicz
W najnowszym, piątym rankingu Top20 Superbrands polskie marki nie wypadły najlepiej. Ale w rankingu, i to nawet na podium, znalazły się firmy informatyczne. Tyle, że nie polskie.
AMD żegna się z ATI
Krzysztof Pielesiek
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek ze świata gier przestanie istnieć. Właściciel firmy Array Technologies Incorporated - AMD - nie będzie już posługiwał się logo i nazwą ATI w swoich produktach.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »