Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
komputerowe
Temat: komputerowe
Usługa Stadia będzie funkcjonować tylko do końca tego roku
Facebook postawił na gry komputerowe obsługiwane przez chmurę
Zaskakujący powrót Atari
Janusz Chustecki
Okazuje się, że znane powiedzenie „stara miłość nie rdzewieje”, sprawdza się również w świecie gier komputerowych. Chodzi o znaną dobrze zwolennikom tego typu rozrywki markę Atari, która wraca na rynek pod postacią konsoli VCS (Video Computer System).
Akamai chce ułatwić życie osobom pracującym zdalnie w domu
Janusz Chustecki
Akamai ogłosił wczoraj, że zamierza spowolnić szybkość pobierania gier wideo w godzinach szczytu, po to aby uniknąć zatorów komunikacyjnych na łączach internetowych, które sprawiają sporo kłopotów osobom pracującym zdalnie. Łącza komputerowe są bowiem w ostatnich dniach obciążone ponad miarę ze względu na wzmożone zainteresowanie grami komputerowymi, co ma związek z pandemią koronawirusa.
Sony postawiło na chmurę Azure
Janusz Chustecki
Gracze komputerowi mają powody do zadowolenia. Microsoft i Sony nawiązały bowiem współpracę w zakresie usług obsługujących gry komputerowe i uzgodniły, że Sony będzie korzystać z chmury Azure (Microsoft) i jej konsole PlayStation będą wymieniać z nią strumienie danych obsługujące gry komputerowe.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »