Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
IP PBX
Temat: IP PBX
Dynamiczny rozwój rynku IP PBX
Janusz Chustecki
Infonetics podaje, że sprzedaż tradycyjnych central telefonicznych PBX (przełączanie obwodów) spadła w pierwszym kwartale 2006 r. o 11%. W tym samym czasie sprzedaż central telefonicznych IP PBX wzrosła o 1 %.
IP PBX dla małych firm
Janusz Chustecki
Linksys (oddział Cisco) wprowadził na rynek rozwiązanie VoIP oparte na protokole SIP (Linksys Voice System 9000), w skład którego wchodzi centralka IP PBX, telefony VoIP, brama PSTN i inne urządzenia.
IP/PBX dla małych firm
Janusz Chustecki
Firma Tritech System Technology wprowadziła na polski rynek centralki telefoniczne IP/PBX z zaimplementowaną funkcją routera VPN. Produkty o nazwie Quadro są przeznaczone dla firm zatrudniających od 10 do 100 pracowników.
Niebezpieczne routery i centralki IP PBX
Janusz Chustecki
Cisco ostrzega, że w produkowanych przez siebie routerach i serwerach IP PBX wykrył trzy dziury, które mogą być wykorzystane do przeprowadzania ataków na systemy informatyczne.
CallManager 4.1 szyfruje głos
Janusz Chustecki
Cisco wprowadził do swojego systemu IP Communications nowe opcje bezpieczeństwa, które zapewniają użytkownikom aplikacji VoIP lepszą ochronę prywatności.
Umowa Allied i Sphere
Janusz Chustecki
Allied Telesyn i Sphere Communications podpisały w lipcu umowę która przewiduje, że obie firmy będą wspólnie sprzedawać i wspierać produkty VoIP (przesyłanie głosu przez sieci IP).
Wzrost sprzedaży IP PBX
Janusz Chustecki
ak donosi Infonetics Research, w pierwszym kwartale 2004 roku odnotowano wzrost sprzedaży central telefonicznych IP PBX o 10%.
IP PBX Cisco wspólnie z IBM
Adam Urbanek
Ogłoszona przez Cisco Systems oraz IBM inicjatywa integrowania systemów transmisji głosu, obrazu i danych ma pomóc organizacjom, firmom i operatorami w tworzeniu nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych klasy IP PABX współpracujących z rozwiązaniami sieciowymi Cisco Systems i serwerami IBM.
Super centrala IP PBX
Janusz Chustecki
Siemens AG wprowadza do swojej oferty wysoko wydajną, bardzo dużą centralę telefoniczną IP PBX, która może obsługiwać nawet do 100 tysięcy telefonów IP.
AirFlow zmienia strategię
Janusz Chustecki
Zamiast budować swoje własne przełączniki WLAN, AirFlow Networks zamierza sprzedawać licencję na opracowane przez siebie oprogramowanie i dostarczać je, razem z układami scalonymi produkowany mi przez inne firmy, dostawcom rozwiązań WLAN.
Protokół SIP w natarciu
Janusz Chustecki
Na corocznej konferencji VoiceCon (w tym roku w Madrycie, 1-4 marzec) producenci zaprezentowali rozwiązania telefonii internetowej wspierające protokół Session Initiation Protocol, dzięki któremu aplikacje VoIP pracują szybciej i efektywniej.
Genesys modernizuje contact centers
Paweł Szczepaniak
Genesys, spółka należąca do firmy Alcatel, poszerza gamę produktów IP, wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center. Ogłoszono również wsparcie narzędzi firmy dla Cisco CallManager.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »