Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
IP PBX
Temat: IP PBX
Orinoco daje głos
Paweł Szczepaniak
W rok po ogłoszeniu współpracy z firmami Avaya i Motorola zmierzającego do zbudowania głosowego, bezprzewodowego sytemu LAN/WAN, Proxim przedstawił kilka szczegółów dotyczących nowego bezprzewodowego przełącznika Orinoco.
Genesys rozszerza contact center IP
Adam Urbanek
Genesys Telecommunications Laboratories zaproponowała modernizację systemów contact centers przez zastosowanie strategii otwartej platformy ze wsparciem dla central IP. Wdrażając strategię opartą na otwartej platformie przedsiębiorstwa mogą kontynuować rozpoczęte inwestycje, a jednocześnie przechodzić na środowisko IP.
Współpraca Lucenta z BroadSoft nad VoIP
Adam Urbanek
Lucent Technologies i BroadSoft zawarły umowę o współpracy nad nową generacją rozwiązań VoIP Accelerate do komunikacji głosowej dla przedsiębiorstw. Amerykański operator Choice One jako pierwszy przetestuje praktycznie funkcjonowanie nowego rozwiązania.
Niebezpieczne IP PBX
Janusz Chustecki
Cisco ostrzega o istnieniu nieszczelności w jego oprogramowaniu obsługującym aplikacje IP PBX instalowane na niektórych urządzeniach IBM, która zagraża bezpieczeństwu.
Dwa razy więcej IP PBX
Paweł Szczepaniak
Dostawy korporacyjnych central IP PBX wyniosły 1, 53 miliona linii w ciągu trzeciego kwartału, co oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Telefonia IP na granicy
Adam Urbanek
Telekomunikacja Polska razem z Cisco Systems i NextiraOne Polska rozpoczęły wdrażanie sieci telefonii IP, zastępującej dotychczasowy system analogowej łączności Straży Granicznej. Będzie to największe w Europie wdrożenie telefonii IP, a zarazem jedno z największych przedsięwzięć outsourcingowych sektora publicznego w Polsce.
Kontrolery sesji łączą systemy H.323 i SIP
Janusz Chustecki
Usługi VoIP oparte na telefonach SIP i centralach IP PBX standardu H.323 wymagają stosowania nowego rodzaju urządzeń, którym nadano nazwę kontrolerów sesji. Są one odpowiedzialne za obsługę połączeń między systemami VoIP opartymi na różnych standardach.
Alcatel zmodyfikował centrale OmniPCX
Janusz Chustecki
Alcatel wprowadza do swojej centrali IP PBX nowe funkcje, które pozwalają integrować telefony komórkowe z systemami telefonicznymi VoIP oraz udostępniają szereg dodatkowych usług.
3Com i Aspect zawarły umowę
Janusz Chustecki
3Com i Aspect Communications podpisały umowę o współpracy, która dotyczy wspólnego projektowania, sprzedaży i marketingu rozwiązań telefonii IP oraz systemów contact center dla przedsiębiorstw.
Serwery VoIP Microsoftu.
Michał Sewera
Analitycy postrzegają Microsoft jako firmę, która może odegrać istotną rolę na rynku usług konwergentnych. Nowa strategia firmy, ukierunkowana na konwergencję usług głosowych, transmisji danych oraz aplikacji typu chat może istotnie zmienić obecny kształt rynku urządzeń IP PBX.
Centrale IP PABX wypierają Centrex
Adam Urbanek
Coraz więcej firm przekonuje się, że zastosowanie centrali abonenckiej IP PABX z aplikacją IP Centrex do głosowej komunikacji z odległymi kontrahentami i filiami macierzystego przedsiębiorstwa za pomocą protokołu IP, obniża koszt połączeń - w porównaniu z tradycyjną usługą telekomunikacyjną Centrex.
Ponad milion linii VoIP
Michał Sewera
Jak podaje raport Dell'Oro Group's (1Q03 IP Telephony Report) liczba zainstalowanych w pierwszym kwartale br. korporacyjnych linii VoIP po raz pierwszy przekroczyła 1 mln (w skali światowej). W skali ogólnej daje to kwartalnie 26-proc. wzrost.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »