Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
iab
Temat: iab
IAB Polska mówi nie rządowemu projektowi podatku pobieranego od reklam internetowych
Zapisy o Internecie znikają z ustawy medialnej
Nowa ustawa medialna legislacyjną wpadką
Michał Berezowski
Nowa ustawa medialna przeszła już przez Sejm, a dzisiaj trafi pod głosowanie w Senacie. Krajowa Izba Gospodarcza we współpracy z IAB Polska przygotowała zestaw poprawek, który może uchronić nas przed prawnym bublem i wielkimi problemami dla wszystkich przedsiębiorców umieszczających treści audiowizualne w Internecie.
Rynek reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wart jest prawie 1,6 mld złotych!
Michał Berezowski
Badanie IAB AdEx za 2010 rok, którego wyniki poznaliśmy na konferencji adStandard 2011 link or like, wskazuje na utrzymywanie się dwucyfrowego trendu wzrostowego wydatków na reklamę online. Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wyniosła 1 578 mln zł, czyli 204 mln więcej niż w 2009 r.
Przychody z e-reklamy: 5,8 mld USD w I kw. 2008 r.
Anna Meller
Przychody z reklamy internetowej w pierwszym kwartale br. zwiększyły się o ponad 18% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wskazują najnowsze wyniki badania amerykańskiego e-rynku, opublikowane przez organizację branżową IAB. Wyniki z pierwszego kwartału br. nie pobiły jednak rekordowych przychodów za ostatnie trzy miesiące 2007 r.
IAB: Podsumowanie rynku internetowego 2004
Magdalena Górak
Blisko 8 milionów użytkowników internetu, wpływy z reklam na poziomie 87 mln złotych, 87% polskich sklepów internetowych rentownych. Najnowszy raport IAB Polska daje całościowy obraz krajowego rynku internetowego.
21% wzrost wydatków na e-reklamę
Anna Meller
Z przygotowanego przez PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz Interactive Advertising Bureau (IAB) raportu, dotyczącego przychodów z reklamy internetowej wynika, że w ubiegłym roku wydatki na e-promocję wzrosły o ponad jedną piątą. To głównie zasługa płatnych odnośników - wskazują autorzy opracowania.
Internauci wobec tragedii w Madrycie
Anna Meller
Informacja o atakach terrorystycznych w stolicy Hiszpanii odbiła się głośnym echem w Sieci. Internauci bardzo szybko zareagowali na te wydarzenia, komentując je w swoich blogach, przesyłając kondolencje rodzinom ofiar. IAB Espania zorganizowała akcję Stop terror. Oddziały IAB w całej Europie przyłączyły się do akcji.
Rekordowy trzeci kwartał
Anna Meller
Miniony kwartał br. został uznany za najlepszy pod względem sprzedaży reklamy internetowej ze wszystkich kwartałów począwszy od 2001 roku – wynika z analiz czterech firm: IAB, PricewaterhouseCoopers, TNS Media Intelligence/CMR oraz Universal McCann.
Zmiany w IAB
Anna Meller
Interactive Advertising Bureau zmieniło swój skład. Szefem amerykańskiego stowarzyszenia zrzeszającego podmioty z branży internetowej został Steve Wadsworth, szef Walt Disney Internet Group. Każdego roku jedna trzecia członków zarządu IAB zostaje zmieniona. W tym roku w polskim oddziale stowarzyszenia również wybrano nowy zespół.
E-reklama w coraz lepszej kondycji
Anna Meller
Przychody z tytułu internetowego marketingu wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach br. o 10,5% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – wskazuje raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau. Co więcej, nastąpiło ciekawe przetasowanie w formach reklamy: bannery tracą na popularności, za to zwiększa się wykorzystanie płatnych odnośników.
Pomocny czy podstępny wyszukiwacz stron?
Anna Meller
W zeszłym tygodniu w Sieci pojawiła się strona Site Finder, na którą przekierowani zostawali użytkownicy, kiedy źle wpisali adres internetowy poszukiwanego serwisu lub gdy serwis nie był dostępny. Na istnienie takiej witryny zareagowało ICANN, które zażądało usunięcia strony. Twórcy Site Findera nie zgodzili się na to. Tak rozpoczął się konflikt.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »