Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CMO
Temat: CMO
Warto być swoim największym trollem
Jan Mazurek
Brand24 należy do ekskluzywnego grona kilku-kilkunastu polskich marek rozpoznawanych w świecie cyfrowym. Z okazji debiutu na NewConnect rozmawiamy z Michałem Sadowskim, prezesem i założycielem firmy, której narzędzia obsługują biuro amerykańskiej Pierwszej Damy, globalne korporacje i osiedlowe pizzerie.
Pogwarki z cyberbankowcem
Jan Mazurek
Wirtualni doradcy to już nieomal standard w komunikacji instytucji finansowych z klientem, ale także w ich komunikacji wewnętrznej. Rozmowy z wirtualnym doradcą są efektywniejszą formą komunikacji, choć mają swoje ograniczenia.
Mieć czy wynająć
Jan Mazurek
Ekonomia współdzielenia, gdy ludzie korzystają z jakiegoś dobra nie posiadając go na własność, to jedno ze zjawisk towarzyszących cyfrowej transformacji. Coraz łatwiej, sprawniej można uzyskać informację o „zasobach” do wynajęcia i dokonać transakcji. Wartość rynku będącego szansą i jednocześnie wyzwaniem dla istniejących modeli biznesowych sięgnąć ma do 2025 r. ponad 335 mld USD.
Żywa woda
Szymon Augustyniak
Na kanwie bezprecedensowego sukcesu rozwiązania IoT do wykrywania awarii sieci wodociągowej, stworzonego i wdrożonego we wrocławskim MPWiK, powstają i wprowadzane są w życie kolejne pomysły i koncepcje. „Dzięki tym działaniom mogę stwierdzić, że w poprzednich latach zmienialiśmy swoją organizację, a w roku 2017 po raz pierwszy wywarliśmy istotny wpływ na kierunek rozwoju całej branży” – mówi Piotr Słomianny, CIO i CFO w MPWiK Wrocław, finalista CIo Roku 2017.
Śmiało czerpiemy z cyfryzacji
Szymon Augustyniak
Nowoczesny CIO to broker technologii i całych modeli działania, pozwalający firmie wytyczać drogę i ustanawiać standardy cyfrowego biznesu dla całej branży – uważa Piotr Słomianny, CFO i CIO w MPWiK Wrocław, finalista konkursu CIO Roku 2017.
Optymistycznie o AI
Jan Mazurek
Produkty AI, które wygrają konkurencję z innymi, będą bardziej spersonalizowane, wręcz: bardziej intymne. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego, która prowadzi badania nad AI na MIT.
Komunikacja soczysta
Danuta Sass
Konwersacja biznesowa to odpowiadanie na pytania klientów, które zmieniają się na każdym etapie ich drogi do współpracy lub zamówienia. Ważne, by stać się dla klientów wiarygodnym partnerem – stwierdza Dariusz Puzyrkiewicz, specjalista od tekstów sprzedażowych, szef firmy Dynanet, autor książek „Błyskawiczny e-mail marketing” i „Biblia Copywritingu”, współautor nowego wydania „Biblii E-Biznesu”.
Polskie CIO 100: inspiracja, prestiż, mapa wiedzy
Szymon Augustyniak
W Polsce już po raz drugi przedstawiamy grono stu najlepszych CIO. Jak zdobyć egzemplarz CIO TOP 100?
Wyższa szkoła liderów cyfrowej transformacji
Szymon Augustyniak
Pierwszy polski program menedżerski poświęcony cyfrowej transformacji rusza od października 2017 na Akademii Leona Koźmińskiego. "Przygotowujemy liderów do tworzenia ofensywnej i aktywnej, a nie defensywnej i reaktywnej strategii cyfryzacji - mówi prof. Grzegorz Mazurek, lider programu "Cyfrowa Transformacja".
WIDEO to nie technologia - to sposób myślenia
(pw), CMO
Myśląc o wykorzystaniu materiałów wideo w firmie najczęściej przychodzą CI do głowy korporacyjne filmy lub wewnętrzne wideokonferencje. Ale czy to jedyne możliwości?
Krawiectwo odpowiedzią na ludzkie ciało
Grzegorz Stech
Bespoke tailoring, made to measure czy szycie seryjne? Dziś, po szarych latach socjalizmu, mamy coraz więcej możliwości zaopatrzenia się w garnitur. I coraz częściej mamy możliwość kreowania naszego wyglądu, wyboru tkaniny, dodatków, a przede wszystkim dopasowanego kroju. Ten zaoferuje nam krawiectwo miarowe.
Od marketing automation do marketing intelligence
Danuta Sass
Już niedługo głównymi celami biznesowymi staną się wzrost retencji i satysfakcji klientów prowadzące w efekcie do zwiększenia zysku przy jednoczesnej optymalizacji kosztów – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i CEO SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
8
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »