Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CMO
Temat: CMO
AI – suma wszystkich lęków
Polskie wirtualne cytrusy
Wartości to fundament organizacji
Artur Sikorski
Wartości trzeba realizować, a nie tylko deklarować. Jeśli firma deklaruje nawet szlachetne wartości, ale ich nie realizuje, wcześniej czy później popada w kłopoty. Spójność wewnętrzna jest strategicznym zasobem każdej organizacji.
Niepodległość w kampaniach marketingowych
Artur Sikorski
Na stulecie odzyskania przez Polskę niepodległości niektóre firmy przygotowały kampanie reklamowe odwołujące się do uczuć patriotycznych Polaków. Warto się przyjrzeć, w jaki sposób firmy nawiązały w komunikacji do idei Niepodległej, bo marketing współtworzy system znaczeń, które są istotne dla ludzi jako konsumentów i obywateli.
Król 0.7
Andrzej Pilaszek
Królewskie, czyli najlepsze. Król strzelców, grzybobrania, czegokolwiek. Gdy chcemy pokazać coś wspaniałego, i godnego dążenia, godnego pożądania, często przychodzi nam do głowy takie porównanie. Królewskie życie – może każdy troszkę inaczej by je sobie wyobrażał dla siebie, ale statystycznie każdy królewskie życie dla siebie chciałby mieć.
Kim są finaliści CIO Roku 2018? Kto zostanie CIO Roku 2018?
Szymon Augustyniak
Jurorzy CIO Roku 2018 mają twardy orzech do zgryzienia. Bardzo mocne i interesujące zgłoszenia w finale 16 edycji konkursu!
Nowoczesna komunikacja marketingowa
Jan Mazurek
Platforma GetResponse jest dostępna już w 24 językach i obsługuje ponad 350 tys. klientów z 183 krajów, wysyłając im ponad miliard wiadomości miesięcznie, a wskaźnik dostarczalności wynosi 99,6 proc.
Influencer marketing według LifeTube
Jan Mazurek
Coraz więcej marek korzysta z pomocy liderów opinii obecnych w mediach społecznościowych. Ta forma marketingu określana mianem influencer marketing bazuje na rozpoznawalności i pozycji osób zaangażowanych w promocję. Największa polska sieć to LifeTube, który zrzesza 490 twórców wideo posiadających ponad 80 milionów subskrypcji, generujących średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
Inteligentne zakupy
Jan Mazurek
Rośnie popularność smart shoppingu na całym świecie, także w Polsce. Klienci racjonalizują wydatki wyszukując okazji zakupowych, w czym pomagają im nowoczesne technologie.
Analiza obrazu wsparta AI
Jan Mazurek
Innowacyjne rozwiązanie pozwalające na analizę obrazów z wykorzystaniem metod kognitywnych może pomóc w kryminalistyce jak również budowie infrastruktury inteligentnych budynków i miast. Firma ecVision z Warszawy opracowała unikalną w skali światowej platformę ecVision Monitoring do monitoringu wizyjnego, która wykorzystuje sztuczną inteligencję.
Marketing bez kultury jest ślepy
Artur Sikorski
W analizie trendów marketingowych niezbędne jest uwzględnianie szerszej, kulturowej perspektywy - mówi semiotyk Paulina Goch-Kenawy. Nawet nasze wyobrażenia o możliwościach i konsekwencjach wykorzystania w marketingu nowych technologii i idei – jak sztuczna inteligencja czy big data – wynikają z tego w jaki sposób rozumiemy samych siebie, żyjąc w określonej kulturze.
Szukamy CIO Roku 2018!
Szymon Augustyniak
Trwa konkurs CIO Roku 2018. Czasy są cyfrowe i stwarzają CIO wielkie możliwości wniesieni technologicznej kontrybucji do sukcesu firmy. Do 30 października jury złożone z laureatów z 16 edycji konkursu czeka na zgłoszenia. 15 i 16 listopada odbędą się spotkania z 8 finalistami a 6 grudnia - rozstrzygnięcie konkursu podczas Gali CIO Roku.
1
2
3
4
5
...
8
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »