Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CMO
Temat: CMO
CIO i CMO w zdygitalizowanym świecie
Danuta Sass
CIO przekłada nowe technologie na język CMO. Dzięki temu mogą wspólnie wypracowywać najlepsze dla firmy rozwiązania biznesowe - mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu, Bonduelle Polska.
Potęga analityki
Wanda Żółcińska
Rozmowa z Jimem Goodnightem, prezesem i współzałożycielem SAS Institute
Biznesowa dyscyplina
Dariusz Duma
Biznesowa dyscyplina polega na tym, że jeśli ci na czymś zależy, rzucasz do gry wszystkie siły i środki, talenty, zasoby i możliwości. Jeśli pójdzie zbyt łatwo, cel był za niski…
Dowód na dobre relacje
Niel Nickolaisen
Rozwój cloud computingu i outsourcingu sprawia, że w organizacji coraz łatwiej jest biznesowi obejść dział IT. W jaki sposób upewnić się, że klienci usług IT są naszymi najwierniejszymi fanami? Czy można sprawić, żeby zaczęli uważać, że dział IT jest niezastąpiony? Biel Nickolaisen, CIO w Western Governors University, opowiada o swoim nowatorskim pomyśle zastosowania marketingowego narzędzia NPS -do zmierzenia satysfakcji z działania IT w firmie.
Osiem sposobów na dobre relacje z CMO
CIO Online
W firmowej rzeczywistości trudno znaleźć bardziej zantagonizowane środowiska niż zespoły IT i marketingu. Pierwsza grupa koncentruje się przede wszystkim na wsparciu technicznym i długoterminowej strategii rozwoju. Cele specjalistów ds. marketingu są całkowicie odmienne - tu liczy się przede kreatywność i szybki sukces.
Technologia wspólną sprawą
CIO
Analitycy radzą, aby CIO i pracownicy innych działów wspólnie podejmowali decyzje dotyczące technologii w firmie.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »