Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
blog
Temat: blog
TikTok idzie w kierunku mikrobloga
Rosyjscy blogerzy atakowani przez władze?
Wpływ zmian algorytmu Google - ciąg dalszy
Radosław Szpunar
Google stworzył na swoim blogu specjalny wątek, w którym informować można o stronach z treściami wysokiej jakości, które ucierpiały na skutek zmian algorytmu wyszukiwania. Miały one obniżyć pozycję stron z treściami nieoryginalnymi i skopiowanymi w rezultatach wyszukiwania.
Microsoft uruchomi blog Next
IDG News Service, Krzysztof Pielesiek
Amerykańska korporacja próbowała po cichu uruchomić nowy blog, na łamach którego jej pracownicy opowiadać będą o swojej pracy i nowoczesnych technologiach. Stronę można odwiedzić już w tej chwili.
Internet 2k10: wywiad z Maciejem Budzichem, mediafun.pl
Bożena Jaskowska, Łukasz Sabatowski
Laureatem nagrody Człowiek Roku 2009 Internet Standard został Maciej Budzich w uznaniu konsekwentnej pracy w budowaniu marki bloga i blogera, za zaangażowanie w liczne ważne z punktu widzenia branżowego, społecznego i politycznego wydarzenia oraz niestandardowe pomysły i przecieranie szlaków. Za obecność wszędzie tam, gdzie trzeba i uczynienie z pasji sposobu na życie i zarabianie. Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z laureatem.
Badania: social media coraz ważniejsze dla biznesu
Krzysztof Piątek
W badaniu przeprowadzonym przez Eurocom Worldwide prawie połowa firm zadeklarowała zwiększenie budżetów na social media w najbliższym roku.
Czy korporacje rozumieją blogi?
Magdalena Górak
Nieco ponad 1/3 największych amerykańskich korporacji ma swój oficjalny blog, a kolejne 35% planuje go uruchomić do końca bieżącego roku - informuje JupiterResearch. Firma Socialtext podaje zaś, że pośród firm z pierwszej pięćsetki (Fortune 500) otwartego dla wszystkich, korporacyjnego bloga założyło jedynie 5,8% - czyli 29 - a 471 takowego nie posiada. Według eMarketer, blog prowadzi około 4% firm. Kto tu zmyśla i dlaczego?
Dyrektorzy nie są przekonani do blogów
Piotr Zalewski
Dyrektorzy z listy Fortune 1000, nie są przekonani do blogów. Tylko 30% z nich przyznało, że dobrze rozumie czym jest blog internetowy.
Novell: raport Microsoftu nie mówi wszystkiego
Łukasz Bigo
W zeszłym tygodniu Microsoft udostępnił tekst, zgodnie z którym Windows Server 2003 jest łatwiejszy w zarządzaniu niż SuSE Enterprise. Reakcja Novella była natychmiastowa: Kevan Barney, szef działu PR Novella, opublikował wpis, w którym nie ganił zbyt poważnie samych badań giganta z Redmond, ale którym zdecydowanie podkreślał jakość i stabilność rozwiązań opartych na Linuksie.
Jesteś blogerem - masz prawo milczeć
Magdalena Górak
Coraz częściej w sądach pojawia się pytanie, czy osoby bez dziennikarskiej legitymacji, lecz prowadzące swój blog, mogą liczyć na dziennikarskie przywileje. Na przykład odmówić składania zeznań.
Drgnęło w intranetach
Szymon Augustyniak
Poprawa sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw skłania wiele z nich do podjęcia wstrzymanych lub zarzuconych wcześniej prac nad firmowym intranetem. Oglądanie "zamrożonych" najczęsciej przed trzema laty portali korporacyjnych sprawia już bowiem wręcz przykrość.
Sun bez cenzury
Antoni Bielewicz
Jak wygląda praca nad nowymi projektami realizowanymi przez koncern? Jak oceniają swoją pracę pracownicy Sun Microsystems? Jeszcze niedawno, żeby uzyskać odpowiedź na te i szereg innych pytań trzeba było liczyć na pracowników działu PR - teraz, w ramach usprawnienia komunikacji ze światem zewnętrznym, szefowie Sun'a postanowili stworzyć witrynę Sun Bloggers, otwartą dla wszystkich pracowników korporacji, prowadzących dzienniki internetowe (blogi).
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »